Skocz do zawartości

League of Legends v.3


Bethezer

Polecane posty

  • Odpowiedzi 13,8k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

@xanatos

Polecam Akali Shaco grałem i jest dobry tylko na pierwsze 15-20 minut a potem nie ma szans z ulti choćby annie albo veigara

Akali szybko możesz uciec , a co do Xina nie jestem pewien jest to dość łatwa postać więc łatwo się nią gra ale ma troszkę słabe Ulti..

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jungla dla każdego? Bez run? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Jakieś jaja? Wszyscy junglujący mają cierpieć słabsze buffy,bo ktoś płacze,że bez run jungli nie zrobi?

Nie mam słów by to opisać.Za niedługo niech zmniejszą hp creepów na linii bo ktoś powie,że mu się trudno lasthituje.Porażka jednym słowem.

Edit:Junglerzy przemówili-11,500 dislik'ów na youtube :trollface:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zart, powiedzcie mi to. to 1 kwietnia. tak zima już było i to zart jest. haha udało się im to.

o lol jednak jest 26 listopad.

NIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!1

ale chwila,

Robcie nowe konta aby zobaczyc jak low lvl beda miały teamy po 2 junglerów.

Bo ww i shaco nie dojda kto ma tam isc i beda oboje. Yeeee

chyba sam zaczne brac 2-ego junglera. just for the lulz

gg brakuje mi 10rp do skina

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jungla dla każdego? Bez run?

Dalej nie sądzę że dla każdego, nawet jeśli sporo ułatwią.

A jeśli chodzi o runy- to jest plus! Jungla to zawsze była taka "czwarta linia", i nie widzę powodu, żeby tylko ona wymagała określonych run żeby szło dobrze. Runy powinny być opcją, ułatwieniem, a nie koniecznością. Bez run jedynie kilka junglerów daje rade.

I ja, mimo że od dawna mam tyle run, że mógłbym zrobić z 8-10 stron i każda by miała jakiś sens, popieram tą zmianę. Może w końcu pojawią się do jungli inne opcje niż seale na flat armor itd.

I dalej będą inwazje na wrogą junglę, pewne ryzyko przy gankach, dylematy co robić w danym czasie. Dalej będą emocje.

Mam tylko jedno zastrzeżenie- żeby tylko junglerzy, którzy są świetni już teraz nie stali się OP.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu z was za sprawą niskiego ELO źle pojmuje zmiany w jungje. Od 1600 elo solo q lub od 1500 premade jungler poza kilkoma wyjatkami nie ma zycia.. Counter jungle all time, robisz blue w 1.55 i nie masz dolnej czesc jungli i na odwrot. Cv na pysk i ganki na Ciebie, bo istnieja 2-4 przewidywalne sciezki jungle. Nasz teamowy support do sekundy wie gdzie jaki jungler się znajdzie. Jugler bez asyst, kili jest osłabieniem w mid game. Uwierzcie ze im większe elo tym jungler odgrywa mniejszą rolę. Nerf cv i nowa jungla to wypasiony buff a nie nerf, zapewni wiekszą nieprzewidywalność junglerowi i nie odstawianie tak bardzo z farmą od reszty teamu w przypadku niepowodzenia.

Wielu z was za sprawą niskiego ELO źle pojmuje zmiany w jungje. Od 1600 elo solo q lub od 1500 premade jungler poza kilkoma wyjatkami nie ma zycia.. Counter jungle all time, robisz blue w 1.55 i nie masz dolnej czesc jungli i na odwrot. Cv na pysk i ganki na Ciebie, bo istnieja 2-4 przewidywalne sciezki jungle. Nasz teamowy support do sekundy wie gdzie jaki jungler się znajdzie. Jugler bez asyst, kili jest osłabieniem w mid game. Uwierzcie ze im większe elo tym jungler odgrywa mniejszą rolę. Nerf cv i nowa jungla to wypasiony buff a nie nerf, zapewni wiekszą nieprzewidywalność junglerowi i nie odstawianie tak bardzo z farmą od reszty teamu w przypadku niepowodzenia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie zastanawiam nad tym Udyrem. Caly czas piszecie o nim, jako o junglerze itd. Ma lane'ach ma jakas wartosc? Wydaje mi sie, ze to strong pick na lane'y, ale wole sie upewnic. Zaraz wbijam 20lvl i mam troche IP. Moge dac runki dla Ashe lub kupic nowego champa za 3150, wiec zaczynam sie zastanawiac.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Kasahara. Kiedyś nie bawiłem się w junglowanie, jednak od ostatniego miesiąca robię to cały czas. Co zauważyłem? Ze jak enemy team ma Shaco czy nawet Twicha, to mogę tylko modlić się, żeby byli nie ogarami.

Junglowałem kiedyś Jarvanem, pierw blue, potem wilki, idę do wraithów, a tu w krzakach 4-5 pułapek + nożyk Shaco. Oddałem mu więc blue, potem odstawałem z lvlem (to jeszcze było ze starymi masterkami, gdzie junglowało się jeszcze wolniej). I takich krzaków w jungli jest pełno, Shaco/Twich mogą ukrywać się wszędzie, czekając jak skończymy robić blue albo reda. A nawet jak nie padniesz, jak masz dużo hp albo jak Twoj support/ward wykryje przeciwnika, to co? Oboje w niewidkę i ponawiają atak chwile później.

Zmiany Sivir jeśli chodzi o pasyw, zwiększenie statów i range aa na plus, jeśli chodzi o Rykoszet, zobaczymy jak wyjdzie w praniu.

Ludzie ogólnie nie lubią zmian, więc dlatego teraz mają kidrage, ale za dwa tygodnie nikt o tym nie będzie pamiętał, tak jak nikt już nie pamięta o zmianach na FB chociażby.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, przynajmniej Pewker i Kasa logiczniej podchodzą do nadchodzących zmian, będzie z kim pogadać :P

ciągneli jej rykoszet bo jej się mana kończyła ?

Zamiast grania polecam naukę angielskiego, prawdopodobnie przyda się bardziej w życiu, skoro to pierwsze też nie wychodzi.

Jaka radosc z grania shaco jak nie ma szansy zlapania kogos z low hp w dzungli , jaka radosc z gankowania z redem?

Taka sama, jak wcześniej? Z red buffem, 2shivem i boxami przeciwnik tak samo nie będzie mógł zwiać, jak nie mógł wcześniej.

Nie moja wina ze nie da sie na nizszych levelach

Typowe polaczkowe podejście - ja, ja, ja.

Chyba od tego dzungla byla zeby dawala exp normalnie

I po to są zmiany w jungle. Obecnie 90% wolniejszch junglerów będzie do tyłu z lvlem, bo albo za wolno - albo jungle się kończy. Teraz dzięki szybszemu respawnowi jest wybór - idę gankować czy poczekam na lepszą sytuację, farmiąc nieco?

a tylko last hitują gdzieś na środku mapy były już trudne w niektórych przypadkach, zwłaszcza jak flash był up

A słyszałeś kiedyś może o tym, że ganki junglera mają nie tylko zabijać przeciwnika? Nawet jeżeli "TYLKO" spalisz przeciwnikowi Flasha, to od razu niesamowicie ułatwiasz swojemu towarzyszowi grę na linii. I robisz podstawy do kolejnego ganka.

Ja się pytam gdzie jest rework Jax'a, który jednak na dodge'u polegała, a którego nie ma byc w następnym patchu.

Skąd ta informacja? Tego akurat nigdzie nie widziałem.

Edit:Junglerzy przemówili-11,500 dislik'ów na youtube

Przy 10~ milionach aktywnych graczy to dość wątpliwa próbka opinii, zwłaszcza, że znając życie połowa i tak nie wie o co chodzi, ale jak słyszy "nerf", to downvotuje.

@Lewis - Ja bym w ogóle nie robił FM na Lee Sinie - masz niiice slow z E/slow z lizarda, gap closery, nie będzie Ci aż tak przydatny, a koszt-efektywność itemu jest... wątpliwa.

@UP - kiedyś było jeszcze gorzej, gdy było widać ile przeciwny jungler zabił creepów, dopiero łatwo było przewidzieć jego pozycję :rolleyes:

I nie wiem po co płakanie nad red buffem - wiemy ile % zabierają? Nie? To po co od razu lamentować?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, początkowo też byłem przeciw zmianom, ale teraz wydają mi się sensowne. Wolniejsi junglerzy zyskali trochę na tym patchu. Mniej osób bez run i masteries będzie mogło zacząć zabawę w jungli. No i counterjungling nie będzie aż tak miażdżący jak dawniej

A słyszałeś kiedyś może o tym, że ganki junglera mają nie tylko zabijać przeciwnika? Nawet jeżeli "TYLKO" spalisz przeciwnikowi Flasha, to od razu niesamowicie ułatwiasz swojemu towarzyszowi grę na linii. I robisz podstawy do kolejnego ganka.

I nie dość że przeciwnik nie ma flasha, to dodatkowo robisz mu lekki zoning i odcinasz go od expa :trollface:

A rykoszet będzie podobny jak Symphonic Strike Nasusa :trollface: Nie usuwają go.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Counterjungling będzie wymagał użycia głowy, a nie: "hey, ukradnijmy /warthajeden camp i przeciwny jungler będzie miał przechlapane". Podbieranie "sigil monsterów", które dają te krótkotrwałe bonusy będzie wymagało lepszego timingu i większego zgrania aby odnieść upragniony efekt.

ALE OCZYWIŚCIE RIOT CATERUJE DO NOOBÓW, QQ, OMG, GREEDY RIOT.

Swoją drogą, Guinsoo napisał, że nowe masteries były testowane razem z nową jungle i były pod nią przygotowane, więc tym bardziej jej zmiana wyjdzie nam na korzyść. Być może część osób to zauważy, gdy już wysuszy łzy i przejrzy na oczy ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od nowego dmg. %ntowego dmg. Cooldownu. Kosztów many. Nowego zasięgu Sivir. Nowego zasięgu bounce na Richochett.

Jak na 5 ranku CD spadnie do 3-4s, to będę budował Trinity non stop na niej.

ALBO NIE, LEPIEJ POPŁACZĘ NAD ZMIANAMI, DO KTÓRYCH NIE MAM ŻADNYCH DANYCH

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że Sivir była useless tak czy owak, więc wymagała zmian. Jax nadal jest skuteczny, a że jak dotąd nie znalazłem informacji, że dodge zostaje usunięty w przyszłym patchu (poza zdaniem, które ktoś tam wcześniej tu rzucił) - to czym się przejmować?

Znalazłem dokładny cytat: "Over the course of the next several weeks we?ll be taking progressive steps to remove the Dodge stat from the game." A że angielski leży i kwiczy tutaj, to tłumacząc: "W ciągu następnych kilku tygodni będziemy stopniowo podejmowali kroki do usunięcia statystyki Dodge z gry".

Jak dodge zniknie, to zmieni się counterstrike Jaxa. Skoro dodge jest, to nie ma po co JESZCZE tego ruszać (choć z tego co czerwoni piszą, szukają już sposobu na odpowiednią zmianę). Elementarna logika.

@Down - E, nie W.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Jax bez swojego "W" z dodgem to nie będzie ten sam Jax. Był on moim mainem przez dłuższy czas i na prawdę sporo nim grałem. Nie wyobrażam sobei teraz gry nim bez prostej taktyki wbijania się w miniony przeciwnika i w owym miejscu bicia się z nim, byleby tylko mobki dodge walnęły.

Ciekawi mnie jak to rozwiążą, żeby stun był dalej opłacalny, a jednocześnie dawał jakiś ciekawy bonus. Może armor?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany w jungle jak najbardziej ok. Po zobaczeniu patch preview moj jedyny problem to znaczne zmniejszenia dmg od minionow. Owszem, niektorymi postaciami (np. ashe) czasem trzeba bylo bardziej sie wystrzegac minionow niz przeciwnika, ale az tak duza redukcja dmg niemal calkowicie eliminuje je, jako cos, co mogloby zadac dmg.

EDIT: Wlasciwie to jednak musze zmienic troche zdanie. Zmiany w jungle sa OK, ale dobrze byloby juz wiedziec, co DOKLADNIE Riot chce zmienic. Nie wiem, w jakiego junglera zainwestowac. Gdyby junglerscy 'spece' dowiezieli sie, jakie zmiany beda wprowadzone to mogliby juz sugerowac, jakie champy sie sprawdza.

BTW: w chwili obecnej mam 19lvl. Czy bez runek tier 3 da sie Udyrem junglowac? Czy jest w tym sens?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udyren też sporo junglowałem i muszę ci powiedzieć, że się dało, a na nowych masteriesach da się chyba tym bardziej. Oczywiście, że jest trudniej, ale jak ja wychodzę Udyrem(z runkami żeby nei było) na praktycznie full hp z blue to bez runek sobie poradzisz. Tylko gank będą słabsze, ale w sumei jak grasz z osobami na swoim poziomie to też run nie mają więc wychodzi na jedno.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączę do tych nielicznych, których zmiany, które mają być wprowadzone w patchu wstępnie cieszą. W końcu Sivir nie będzie pickiem-osłabieniem, mam nadzieję. Możliwość junglowania innymi postaciami niż te najczęściej wybierane/banowane też in plus, bo często na draft/rank wybór był dość ograniczony, zwłaszcza, gdy team picknął wszystko i omg jungler plox a później jungla bywała pustawa, bo przeciwnik czyścił sprawniej i lvl też plecy. Mam tylko nadzieję, że ludzie nie będą bali się atakować i gra stanie się nudna i zachowawcza do bólu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież wcale nie musi być tak, że usuną tego nieszczęsnego dodge z Jaxa, bo to jedyna postać która totalnie i najbardziej na nim polega. Mogą mu zostawić tą umiejętność jako jego unique w całej grze, bo zawsze i wszędzie na nim opierać się będzie gra Latarnikiem. Riot po prostu nie chce, by miały miejsce jakieś fuks-ucieczki z 2% chance, które nijak nie polegają na skillu i tylko i wyłącznie na farcie.

Co do buffu jungli to się cieszę. Chyba nie wszyscy ogarniają fakt, że w porównaniu do normali, na rankedach jungla to mus, a stworzenie nowych buffów i możliwość nowych junglerów tylko tworzy nowe ciekawe taktyczne kombinacje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...