Skocz do zawartości

Rozwiązany: KotOR2- coś nie tak z grafiką


alijons

Polecane posty

Witaj i z góry przepraszam jeśli źle umieściłam temat, ale nie wiem jaki jest dokładnie gatunek tej gry :) Do momentu wyboru postaci wszystko jest dobrze. Jednak w tym oknie grafika zaczyna wykonywać jakieś dziwne "akrobacje". Tam gdzie, prawdopodobnie pokazane są sylwetki postaci są tylko szare prostokąty. Raz na jakiś czas miga tam głowa. Poza tym tak jakby od tych prostokątów na wszystkie strony latają czarne kreski. Myślałam, że może jakoś przez to przebrnę, ale po wyborze postaci, wczytywanie gry się zacina.

A tutaj informacje o komputerze, spisałam z everesta, mam nadzieję, że to co potrzebne, nie znam się za bardzo.

Typ procesora Intel Pentium 4, 1818 MHz (18 x 101)

Mikroukład płyty głównej VIA VT8753/A/E Apollo P4X266/A/E

Pamięć fizyczna 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)

Karta wideo ATI Radeon 9550 / X1050 Series Secondary (128 MB)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj system operacyjny.

Gra jest oryginalna?

Wrzucasz do folderu z grą, ten plik

Następnie edytujesz swkotor.ini w notatniku. Dodajesz na samym dole(!) w [Graphics Options] - Disable Vertex Buffer Objects=1

Jeśli postępując wedle instrukcji nie otrzymasz interesujących Cię rezultatów, odinstaluj grę za pomocą Revo Uninstaller [instrukcja: Odinstaluj -> Zaawansowany -> Proces odinstalowujący - zaznacz i wyczyść wszystkie pozostałości]. Dodatkowo przyda się szybkie czyszczenie CCleanerem. Zainstaluj najnowsze sterowniki do karty graficznej + po procesie instalacji ściągnij za pomocą Launchera najnowsze łatki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, oryginalna. Przy istalacji też był problem, bo musiałam iśc do sklepu płytę wymieniać, bo czwarta nie działała. Zanim zacznę mam pytanko, skoro tam piszę " Download TSL Windows Vista Fix!" to jeśli mam windows XP to też mi zadziała?