Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

pepeszka

Komputer do ok 1200zł~

Polecane posty

Witam. Chce sobie powoli złożyć kompa dość taniego. Czy ten komputer poradzi sobie z najnowszymi grami w niskiej/średniej rozdzielczości? Komputer wziąłem z poprzedniego numeru CD action..

Procesor: AMD Athlon II X2 250 (189zł)

Karta graficzna: AMD Radeon HD 6570 (245zł)

Płyta główna: ASUS M4A77T/USB3 (265zł)

Pamięć RAM: Goodram 4GB/1333 (2x2GB), CL9 (135zł)

Dysk twardy: Seagate 500GB, cache 16MB, 7200 obr./min (134zł)

Napęd Optyczny: NEC AD-5260S - 24x DVD-RW DL (64zł)

Zasilacz: Chieftec CTG-350-80P

Obudowa: Tracer Mars TRO-765 (79zł)

Razem 1250zł. Czy taki sprzęt sobie poradzi? Czy dało by się zmniejszyć koszty?Coś wymienić? A i dało by się znaleźć inną obudowę w podobnej cenie? Bo ta mi się nie podoba :P

Czy ten sprzęt poradzi sobie z Windowsem 7? Jak tak to z którym? Jestem zielony w tych sprawach :P

I ostatnie pytanie.. Obecnie mam sprzęt bardzo stary.. Narazie nie stać mnie żeby kupić cały komp odrazu. Czy dało by się kupować części pojedynczo z tego co wymieniłem i montować w moim komputerze? Jak tak to w jakiej kolejności? Najprawdopodobniej spaliła mi się karta graficzna ale mój komputer nie uciągnie tej więc jakbym kupił zasilacz i karte było by ok? I potem reszte?

Konfiguracja mojego kompa:

Karta graficzna : Nvidia GeForce FX 5700 LE

Karta PCMCIA : Kontroler CardBus Ricoh R/RL/RT/RC/5C475(II), R5C520 lub zgodny

Komputer : Jednoprocesowy Komputer PC z interfejsem ACPI

Procesor : Intel Pentium 4CPU 1500 MHZ

Płyta główna:

Brand: Phoenix Technologies, LTD

Version: 6.00 PG

Date 04/06/2004

Pamięć: Pamięć

Type: DDR

Size: 512MBytes

Dram frequency 167.7 MHz

Zasilacz:Firma chyba Maxpower

ATX 12V

PL-300 7A 4A 30A 20A max 180W 15A 0,8A 0,5A 2,5A i max power 300W