Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Azre3l

Głośniki

Recommended Posts

Witam. Chciałbym kupić głośniki typu 2+1. Obecnie posiadam logitecha x-540, lecz uzywam go jako zestawu 2+1 (tylne satelity i centralny odłączony), oraz Creative X-FI Xtreme Gamer. Jakoś zaczęło brakować mi w nich mocy. Szukam tylko i wyłącznie zestawów z subem. Mogę wydać tak około 500 zł +-100zł. No chyba że są jakieś super głośniki drozsze o 150 zł to też proszę śmiało proponować. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Za takie pieniadze mozna kupic calkiem niezle grajacy sprzet. Zeby jednak nie brac glosnikow na chybil trafil podaj wymiary pokoju. W tej cenie znajdzie sie kilka bardz dobrych zestawow, ktore maja jednak swoje wymagania wzgledem pomieszczenia, w ktorym beda grac. Jak masz malutki pokoik, to trzeba bedzie ograniczyc budzet, ale przy wiekszym pokoju mozna zaszalec.;)

Link to comment
Share on other sites

Przy takich wymiarach glosniki na pewno nie beda sie dusic.;)

Lekturka do przeczytania:

http://www.techfanatyk.net/polecane-glosni...we-2-0-2-1-5-1/

Bazujac na tym artykule sam zdecydowalbym sie na Logitech Z-2300 (ewentualnie rozwazyl dobre stereo). Doradzam jednak poczekac kilka dni, az wypowiedza sie osoby bardziej obeznane z glosnikami. Ja sam (jak i autor zlinkowanego bloga) znamy sie bardziej na sluchawkach niz glosnikach, choc artykul moze byc uzywany, jako wskazowka.

No i dobra rada - kupuj uzywane glosniki. W przypadku glosnikow obowiazuje prosta zasada - im starsze, tym lepsze. Wiarygodnosc sprzedawcy da sie z reguly jakos sprawdzic, a dodatkowo zaoszczedzic kupe pieniedzy lub kupisz sprzet z wyzszej polki.

Link to comment
Share on other sites

masz te 500zł i z tego co pamiętam jest co najmniej jeden taki model Edifiera, a może i dwa. Nie pamiętam nazwy, ale na Yooki.pl znajdziesz od razu (tylko raczej używaj ich w celach informacyjnych, bo sklep tutaj podpadł ;P)

Link to comment
Share on other sites

Głupio tak się podpinać pod temat, ale moje pytanie to pierdoła, niewarte nowego. Co sądzicie o głośnikach Creative Inspire T3000? Takie właśnie stoją na moim biurku. Były one kupione naprawdę dawno temu, u szczytu popularności tej marki. Wtedy jeszcze miałem podejście do sprzętu komputerowego mniej więcej takie, że "ma być". Obecnie jakoś ciężko mi znaleźć rzetelne opinie o tym wiekowym produkcie, ale niektórzy zapewne siedzą tutaj dłużej, i pamiętają jeszcze tamte czasy(jak to brzmi :P) Jestem po prostu ciekawy, czy te głośniki były dobrym wyborem te parę lat temu.

Link to comment
Share on other sites

Tak sie sklada, ze moj brat ma bardzo podobny model, przynajmniej z wygladu. Graja tak sobie, ale w jego malutkim pokoju i tak lepsze glosniki by sie dusily. Czy T3000 graja dobrze? Wierze, ze dobre glosniki 2.0 za ok. 200zl moga je pobic, a roznica bedzie jeszcze wieksza, jesli zaoferuje sie im odpowiednie warunki akustyczne. Ja takowych nie mam, wiec koncentruje sie na sluchawkach, a brat swoich glosnikow uzywa bez wiekszego zainteresowania ich jakoscia dzwieku, bo zal mu kase wydawac.;)

na blogu techfanatyka jest lista glosnikow godnych uwagi i wydaje mi sie, ze wszystkie pokazane tam glosniki beda lepsze od tych Creative'ow (i moich i Twoich).

Link to comment
Share on other sites

Też tak myślę. Jednak przy kupowaniu ewentualnego kompa+peryferii skupiłbym się na słuchawkach+karcie dźwiękowej ze wzmacniaczem, niż nowych głośnikach. Największy problem tych T3000 to galopujący bass. Albo nie ma go w ogóle, albo słychać go przez ściany. W niektórych utworach potrafi to wręcz zagłuszać inne pasma. A że słucham naprawdę różnej muzyki, to czasem potrafi to irytować. W dubstepie i

może i jest to w porządku, ale np. w niektórych utworach
jest po prostu za mocny. Robi się takie łubu-dubu. Co ciekawe, opisywane przypadki nie są jednak regułą i np.
bas nie przeszkadza. Może po prostu artysta z nim przesadził, a ja zwalam winę na głośniki?:P No i miałbym zagwozdkę przy kupowaniu nowych. Nie słucham tylko elektroniki(do której nadają się 2.1), ale też gatunków, w których bardziej sprawdziłyby się 2.0, np jazz, albo progessive rock(Pink Floyd etc.) Słuchawki byłyby chyba bardziej uniwersalne.
Link to comment
Share on other sites

Ja na Twoim miejscu poszukalbym uzywanych SR60 lub SR60i. Czesto mozna je znalesc na allegro lub na forum mp3store. Graja swietnie w kazdej muzyce i praktycznie przy kazdym zrodle, nawet z integra.

EDIT:

@down

wyslalem PM, zeby dalej nie zasmiecac watku.

Link to comment
Share on other sites

A co powiesz na HD215? Bo póki co szukam słuchawek nadających się również do podpięcia pod urządzenia przenośne, i które nie nazywają się Sennheiser HD201 :P. A konkretniej podłączane by były doj Htc HD2. One też podobno są bardzo tolerancyjne w kwestii źródła, a w dodatku mają zamkniętą budowę. Kiedy w pierwszej połowie przyszłego roku będę wymieniał całego kompa, wtedy pomyślę o czymś bardzo high endowym, za 1000 zł+, oczywiście z odpowiednim wzmakiem i kartą. Ale póki co szukam czegoś dużo bardziej kompromisowego. HD438 też wydają się ciekawe.

Link to comment
Share on other sites

Wiem, że OP chce 2.1, ale zaproponuję zestaw 2.0 - Microlaby Solo 6c, cena 350-400, grają bardzo fajnie i są często polecane np. na forum mp3store, bardzo porządne głośniki jak za tą cenę.

Link to comment
Share on other sites



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...