Skocz do zawartości

Crysis (seria)


Polecane posty

  • Odpowiedzi 3,1k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

I jak tam w końcu relacja między demkiem, a full wersją? Faktycznie czuć tą optymalizację, czy nadal jest tak, że różnica między shader detail na LOW i MEDIUM sięga około 35fpsów? W zasadzie demko na medium wyglądało ładnie, no ale działało tak sobie na moim sprzęcie i się zastanawiam.. czy poczekać jeszcze jakiś czas do zmiany na 2rdzeniowca, czy też może poprawili, że już wyciągnie te 25-30fpsów na medium na 1-rdzeniowym procesorze? :]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez problemu.

169.09 (O ILE SIE NIE MYLE) czyli nowe stery do GF, dedykowane specjalnie Crysisiowi NAPRAWDĘ dały czadu - mogłem spokojnie po 'apdejcie' sterowników włączyć wyzszą rozdzielczosc i kilka opcji 'high' wiecej bez zadnej straty w fps'ach.

bez nich cieło dosc zeby przeszkadzało przy celowaniu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam gierka chodziła płynnie na ustawieniach HIGH (mam XP, więc nie mogę ustawić na VH)

mozesz mozesz ;)

gdzies w sieci jest opis jak to zrobic podmieniajac jakistam wpis i tym samym znosząc sztuczne ograniczenie pod tę durną Vistę.

pogogluj, zwłaszcza ze masz sprzęt który mozliwe ze by to na 'ultra' pocisnął :)

PS. ale za zdradzenie (poniekąd) końcówki .. to żeby Ci się karta spaliła bucu :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gierka naprawde niezła :) Grałem na medium/high i bardzo miło chodziło. Nawet na najnizszym poziomie trudnosci gra sie dosyc ciezko ;) (tak jak było w FC) I jedno mnie strasznie zdziwiło mianowicie:

misja na lotniskowcu była tak prosta ze nie sądziłem ze to jest ostatnia misja w tej grze ;) sądziłem ze jeszcze w tej części gry poraz kolejny zwiedzimy wyspe i damy po tyłku paru kosmitą .
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jestem jednak zawiedziony :(

Far Cry przechodziłem dość długo, nawet bardzo długo, a tu - weekend i po sprawie :/

w dodatku czuć jakby większą niz w FC liniowość. o WIELE większą.

niby spore pole manewru ale jednak nie ma juz takich mozliwosci podchodu jak w FC. fakt mamy nanosuit i inne tego typu pierdoły ale to tylko dodatki ktore były wręcz konieczne zeby Crysis nie był krokiem w tył w porównaniu do FC.. a poza grafiką - ktora jest faktycznie momentami świetna - nie wiem czy nie jest ...

zimowa lokacje i etapy tak skrzetnie ukrywane przez twórów NIE zachwycają ..

wogóle jakos tak klimatu brak .. pod względem grywalnosci chyba wolalem starego dobrego FC ...

ktostam napisał słusdznie - przerost formy nad treścią...

i mimo iz to NAPRAWDE DOBRY FPS - to do takiego Bioshocka (KLIMAAAAT!!) czy chociazby króciutkiego i oskryptowanego Cod4 (INTENSYWNOŚĆ !!!) spoooro mu brakuje ..

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nikt nie chwali Crysisa. Jak widać marketnig może zaszkodzić. Oczekiwania były zbyt wysokie i nie udało się ich spełnić.

Crysis jest dziwną grą - z jednej strony gra się przyjemnie (choć bez emocji) , z drugiej irytują błędy, niedoróbki i nielogiczności.

Do zalet na pewno można zaliczyć grafikę i fakt, że nie działa na istniejącym sprzęcie. Smutny jest fakt, że to w zasadzie jedyne zalety. A teraz dwie najbardziej rzucające się w oczy wady (na podstawie gry do zakończonej misji pancernej):

1. AI: sztuczna to ona jest na pewno, ale z inteligencją polemizowałbym.

- Przeciwnicy są bezradni gdy włączy się maskowanie. Bez problemu można wpaść w patrol wroga, zamaskować się i patrzeć jak sierotki nie wiedzą co się dzieje.... Spokojnie można ich wystrzelać (niby coś tam próbują strzelać na oślep, ale skuteczność ich starań jest znikoma)

- Można się schować w budynku i wystrzelać podchodzących do drzwi wrogów. Bez problemu w ten sposób ginie jakieś 8 - 10 sztuk. Potem przychodzi im do głowy (brawo!) że można rzucić granat. Szkoda że nie potrafią wrzucić go do środka.

- Śmigłowce mają na pokładzie jasnowidzów. Potrafią krążyć w poszukiwaniach przez kilka minut bez względu na to, że nie mają żadnych podstaw ku temu

- Przeciwnicy potrafią wezwać wsparcie bo usłyszą jakiś nieznaczący hałas (np. potrącenie pudła, czy beczki). Strasznie nerwowi ci Koreańczycy.

- nie zwracają uwagi, ani na nasz cień (widoczny nawet w maskowaniu!), ani na światło latarki

2. Silnik fizyczny: jest dziwny, rzucane przedmioty wg. mnie dziwacznie się poruszają, np. w przeciwieństwie do innych gier nigdy nie wiem gdzie spadnie granat.

- czy ktoś może mi wytłumaczyć czemu martwe ciała nie są obiektami możliwymi do ruszenia?! Skutkuje to niemożnością ich przenoszenia (!) oraz faktem automatycznego "wyrzucania" żywych tarcz gdy zginą (niezależnie od sytuacji)

- pociski nie przelatują przez cienkie i słabe materiały (np. płot) Biorąc pod uwagę, że w CoD4 bez problemów można zabić przez drzwi fakt ten dziwi.

- metalowa przyczepa (kontenery mieszkalne Koreańczyków) są całkowicie kulo- i rakieto- odporne. I to ma być interaktywne środowisko?

- wjechałem czołgiem na 2 beczki (!!!) i co? Nie mógł zjechać z nich. Nie dziwię się specjalnie, z pewnością był zszokowany ich wytrzymałością....

Jest też mnóstwo innych irytujących szczegółów, ale można je przeżyć. Tak naprawdę powyższe też można przeżyć, ale Crysis nie jest przełomem. Jest dobrą rzemieślniczą robotą, której w dodatku zabrakło ostatecznego szlifu i kilku poprawek.

PS. Zaskakujący jest też fakt, że super dynamiczne intro ma się nijak do normalnej rozgrywki, która jest dość statyczna (głównie ze względu na dużą kulo-odporność i ilość wrogów).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nikt nie chwali Crysisa. Jak widać marketnig może zaszkodzić. Oczekiwania były zbyt wysokie i nie udało się ich spełnić.

Crysis jest dziwną grą - z jednej strony gra się przyjemnie (choć bez emocji) , z drugiej irytują błędy, niedoróbki i nielogiczności.

Do zalet na pewno można zaliczyć grafikę i fakt, że nie działa na istniejącym sprzęcie. Smutny jest fakt, że to w zasadzie jedyne zalety. A teraz dwie najbardziej rzucające się w oczy wady (na podstawie gry do zakończonej misji pancernej):

1. AI: sztuczna to ona jest na pewno, ale z inteligencją polemizowałbym.

- Przeciwnicy są bezradni gdy włączy się maskowanie. Bez problemu można wpaść w patrol wroga, zamaskować się i patrzeć jak sierotki nie wiedzą co się dzieje.... Spokojnie można ich wystrzelać (niby coś tam próbują strzelać na oślep, ale skuteczność ich starań jest znikoma)

- Można się schować w budynku i wystrzelać podchodzących do drzwi wrogów. Bez problemu w ten sposób ginie jakieś 8 - 10 sztuk. Potem przychodzi im do głowy (brawo!) że można rzucić granat. Szkoda że nie potrafią wrzucić go do środka.

- Śmigłowce mają na pokładzie jasnowidzów. Potrafią krążyć w poszukiwaniach przez kilka minut bez względu na to, że nie mają żadnych podstaw ku temu

- Przeciwnicy potrafią wezwać wsparcie bo usłyszą jakiś nieznaczący hałas (np. potrącenie pudła, czy beczki). Strasznie nerwowi ci Koreańczycy.

- nie zwracają uwagi, ani na nasz cień (widoczny nawet w maskowaniu!), ani na światło latarki

2. Silnik fizyczny: jest dziwny, rzucane przedmioty wg. mnie dziwacznie się poruszają, np. w przeciwieństwie do innych gier nigdy nie wiem gdzie spadnie granat.

- czy ktoś może mi wytłumaczyć czemu martwe ciała nie są obiektami możliwymi do ruszenia?! Skutkuje to niemożnością ich przenoszenia (!) oraz faktem automatycznego "wyrzucania" żywych tarcz gdy zginą (niezależnie od sytuacji)

- pociski nie przelatują przez cienkie i słabe materiały (np. płot) Biorąc pod uwagę, że w CoD4 bez problemów można zabić przez drzwi fakt ten dziwi.

- metalowa przyczepa (kontenery mieszkalne Koreańczyków) są całkowicie kulo- i rakieto- odporne. I to ma być interaktywne środowisko?

- wjechałem czołgiem na 2 beczki (!!!) i co? Nie mógł zjechać z nich. Nie dziwię się specjalnie, z pewnością był zszokowany ich wytrzymałością....

Jest też mnóstwo innych irytujących szczegółów, ale można je przeżyć. Tak naprawdę powyższe też można przeżyć, ale Crysis nie jest przełomem. Jest dobrą rzemieślniczą robotą, której w dodatku zabrakło ostatecznego szlifu i kilku poprawek.

PS. Zaskakujący jest też fakt, że super dynamiczne intro ma się nijak do normalnej rozgrywki, która jest dość statyczna (głównie ze względu na dużą kulo-odporność i ilość wrogów).

W pełni zgadzam się z twoją opinią, wreszcie jakaś rzetelna wypowiedz :) btw. na latarke akurat reagują :) zwłaszcza w nocy :> Sam napaliłem się niesamowicie na tę gierke, widziałem wszystkie wydane trailery, a bylo ich sporo ponad setke :) uzbroiłem sie w konkretny sprzęt, i musze powiedziec że pomimo wszystkich nowości i rewelacyjnej grafiki oraz troche mniej rewolucjej fizyki, gra się w to jak w FarCry, tylko obcy psuja troche klimat. Swoją drogą level Core z LowGrav wyglada naprawde przecudnie, w innych grach lowG odczuwalem bardziej jak w trybie ghoust niz niewazkosci :) mozna sie tam troche na poczatku gubic w tym ale da sie przyzwyczaic... Nie podobają mi się takze taki efekt, strzelam sobie z pistoleciku w drzwi pojazdu, 3 magazynki i boom... jakie tutaj odniesienie do realizmu ? a np. strzelajac do jasnych beczek z czarnym plynem, widac bardzo realistyczny efekt wylewania sie z niego płynu, beczka oproznia sie, takze im niżej zrobie dziure z tej sie bedzie lało dopoki sie płyn nie skonczy, o tym pomysleli, ale juz np. nie da się jej rozwalić granatem, zreszta jak sporo innych obiektow.

Co do znęcania się na martwych, to podejżewam że jest to kwestia tak zwanego GoreLevel, a raczje jej braku najprawdopodobniej ze wzgledu na to żeby gre mozna było sprzedawać młodszej reszy graczy... ale spoko, nie ma co sie martwic całe połacie moderów już sie tym zajmują, mamy już moda na bluzgającą krew po strzale ze snajperki :)

btw. Widzmina wywaliłem po godzinie, dobrze że go nie kupiłem... system walki to totalna porażka jak dla mnie...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może za bardzo daliście się przekonać kampanii reklamowej? Z Far Cry była nieco inna sytuacja wyskoczył nagle i większości graczy zaszokował.

Cytat dosyć dawnej a mądrej wypowiedzi :]

Już wiadomo - Crysis super uber 100% / 10/10 raczej nie będzie. A teraz pomyślcie co by się stało gdyby Crytek nie chr*anił tyle o swojej super ekstra wypasionej lumpersuperłubudubu technologi - i tak jak z FarCry wystartował z zaskoczenia? Opad kopary. A tak to dużo obietnic i niekiedy zawód :):P

EDIT:

Bądź przyjąć strategię tak jak z project offset - co za dużo to nie zdrowo. :) Lepiej powstrzymać w niepewności a pod koniec produkcji rozpocząć promowani

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do martwych - nie chodzi mi o znęcanie się nad nimi (co to za pomysł w ogóle?) tylko o przenoszenie tak aby wrogowie ich nie widzieli. Ale skoro i tak nie zwracają na to uwagi....

Natomiast skończyłem grę..... i dawno się tak nie wkurzyłem! W momencie gdy czekałem na ekran wczytywania kolejnego poziomu zaserwowano mi napisy końcowe! Gra została bezczelnie i po bandycku podzielona na pół. Druga część w dodatku! Tylko kto go kupi?? Na pewno nie ja (btw. jak ktoś chce to bardzo mało używany egzemplarz właśnie sprzedaję).

PS. Z ciekawości siegnąłem do dużej zapowiedzi Crysisa z CDA z bodajże maja 2006. I wiecie co? Tam mówili o zupełnie innej grze! Miał byc zaawansowany silnik graficzno-fizyczny. Super-inteligentni wrogowie. Kilka rodzajów amunicji. Po kilkanaście modyfikacji do każdej broni. Poziomy w rozgrywane na zamarzniętej wyspie (nie lekko zimowej!). A dostaliśmy coś zupełnie innego, w dodatku chamsko pocięte na części.

Ciekawe czy to chłopaki z Cryteka wpadli na taki pomysł, czy jakiś geniusz EA?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Z ciekawości siegnąłem do dużej zapowiedzi Crysisa z CDA z bodajże maja 2006. I wiecie co? Tam mówili o zupełnie innej grze! Miał byc zaawansowany silnik graficzno-fizyczny. Super-inteligentni wrogowie. Kilka rodzajów amunicji. Po kilkanaście modyfikacji do każdej broni. Poziomy w rozgrywane na zamarzniętej wyspie (nie lekko zimowej!). A dostaliśmy coś zupełnie innego, w dodatku chamsko pocięte na części.

Ciekawe czy to chłopaki z Cryteka wpadli na taki pomysł, czy jakiś geniusz EA?

Dokładnie, zrobiłem to samo i moja odczucia są identyczne. Niby reklama dźwignią handlu, ale jeśli dźwignia jest bardziej atrakcyjna niż sam produkt...

Mam nadzieje że to wina EA (bardzo lubię Crytek) zresztą, pokażcie mi ostatnią dobrą gre z pod znaku EA?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra została bezczelnie i po bandycku podzielona na pół. Druga część w dodatku!

(..) zaawansowany silnik graficzno-fizyczny. Super-inteligentni wrogowie. Kilka rodzajów amunicji. Po kilkanaście modyfikacji do każdej broni. Poziomy w rozgrywane na zamarzniętej wyspie (nie lekko zimowej!).

Ciekawe czy to chłopaki z Cryteka wpadli na taki pomysł, czy jakiś geniusz EA?

mhm.. chyba nawet trylogia z tego będzie o ile pamiętam.

silnik nie jet jeszcze taki zły.. wrogowie .. nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze w porównaniu do FC tu jest krok w tył :/ te kilkanaście rodzajów amunicji to zwykła i zapalająca :P kilkanaście modyfikacji TAKICH SAMYCH do każdej broni ;)

EA pewnie cisnęło na terminy jak zwykle ... :(

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem ostatnio na PGA i muszę powiedzieć, że otrzymałem to na co czekałem od pierwszej wzmianki o kolejnym dziele Crytek'a. Bardzo dynamiczna gra, niestety grałem na "słabszym" kompie i nie widziałem very high detali i tekstur a szkoda bo właśnie na tym mi najbardziej zależało. Jako, że w FarCry'a grałem mało nie jestem w stanie powiedzieć która gierka mi się bardziej podoba :P Ale niewątpliwie Crysis przywróci chwałę PC :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutne to... Spodziewałem się naprawdę wybitnej gry. No cóż... grałem chwilkę w demko i było niezłe lecz nie zmiotło mnie tak jak np. demko Bioshock. Ale jednak miałem nadzieję że w pełniaku będzie lepiej, że dopiero w późniejszych etapach gra się rozwinie :(

Chociaż może jednak przypadnie mi do gustu, dam jej szansę :)

Ktoś napisał że jest gorsza od COD4 a to dla mnie była by już prawdziwa klęska bo ja niestety tej serii przez jej wszechobecne skrypty w ogóle nie trawię :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...