Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

iZnoGouD

Monitor CRT

Polecane posty

Gość Cz0rny

Nie znam się za bardzo, dlatego tylko zapytam: w miarę możliwości, nie lepiej byłoby kupić nowy monitor LCD?

Pytam, gdyż wiele dzisiejszych wejść nie posiada trybu analogowego i jeżeli kupisz CRT, to licz się z tym, że przy wymianie karty grafiki (lub całego komputera) może go zabraknąć i i tak zmuszony będziesz na zakup innego... Chyba że dokupisz przejściówkę z cyfrowego w analog. Obecnie ja muszę się taką posługiwać (przy monitorze LG Flatron 774FT), ale nie narzekam.

Mam nadzieję, że spojrzałeś również na oficjalne dane, jeśli nie - tutaj link (zdjęcia nieco się różnią, ale to ten sam typ):

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...ectID=c00331045

@yojo2: No, nie mów. Tu akurat byś się zdziwił. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cz0rny

Wydaje mi się, że monitor powinien być dobry. Sprawdziłem na kilku innych stronach. Możesz kupować, ale nie biorę na siebie odpowiedzialności za "ewentualne braki zaopatrzenia". ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, za 30 zł to w ciemno możesz spokojnie wziąć! Takim CRT-kom nie wyskakują martwe piksele, więc jedynym elementem, który może zostać uszkodzony jest sam kineskop, ale to już ewentualnie w trakcie transportu.

Swoją drogą, to co się dzieje, monitory za 30 zł sprzedają :wacko:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że monitor powinien być dobry. Sprawdziłem na kilku innych stronach. Możesz kupować, ale nie biorę na siebie odpowiedzialności za "ewentualne braki zaopatrzenia". ;)

Czyli mówisz żeby brać? przecież wiem ze kupie na własna odpowiedzialność lol, nie boj się nie będę cie po sondach targał :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cz0rny

Bierz.