Itachi1597 Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 Witajcie! Mam już od dłuższego czasu problem z przekierowaniem portów w Moim routerze. Wchodzę na stronkę routera (192.168.xx.xx), loguję się, i sprawdzam: NAT - włączony UPnP - włączony Firewall - wyłączony Szczęśliwy przechodzę do opcji Port Forwarding, wpisuję adres IP (ten sam, co wyżej podałem), porty, które mają zostać odblokowane i naciskam Add. Wszystko OK, opcja aktywna, port teoretycznie też. Wchodzę na stronę ze skanem portów - nie działa. Dzwoniłem już do serwisantów, kazał mi zmienić w opcjach kompa adres IP (a dokładniej końcówkę), wszystko wpisać manualnie i powinno działać. Niestety, tak nie jest. Czy mógłby ktoś mi pomóc? (nazwa routera w opisie tematu) Z góry dziękuję! PS: Nie podawajcie mi linków do stronek z dokładnym opisem z obrazkami, bo próbowałem już tego wiele razy, nic nie działa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
politan Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 Wyłącz NAT. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Itachi1597 Napisano Luty 23, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 Niestety to nie pomaga. Wyłącza mi całkowicie Internet i prawie wszystkie opcje routera. Hmm.. trochę pogrzebałem w ustawieniach i chyba działa (tzn. program wychwytuje, przesył danych jest) tylko, że żadna ze stron sprawdzająca porty nie wychwytuje mi ich. Ale to chyba można przeboleć. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
politan Napisano Luty 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2011 A systemowy firewall ? Dodałeś porty ? Kto jest twoim dostawcą internetowym ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.