Skocz do zawartości

Games for Windows Live na PC nie łączy się z netem


Kropek

Polecane posty

Motyw jest taki. Dotychczas nie grałem z użyciem GfWL, jednakże wiem, że od niedawna usługa ta jest dostępna w Polsce całkiem legalnie. Zatem zechciałem sobie założyć konto w tymże programie. Ściągnąłem klienta, zainstalowałem i nie mogę go włączyć, gdyż krzyczy mi, że nie mam połączenia z netem albo coś w tym stylu, w dziale pomocy nie znalazłem nic, a jak widać po tym poście, Internet mam. Mam też gry, które niby z tego korzystają np. Kane and Lynch, Fuel ale z poziomu gry też nie chce działać. Błąd połączenia

Czy się trzeba zalogować na stronie jakiejś, czy jakie inne buty? Nie znam się na tym totalnie, może coś robię źle? Jak to w ogóle działa? Chciałbym zobaczyć "z czym to się je" i co to daje. A nawet nie mogę się połączyć. Na wszelki wypadek ściągnąłem drugiego klienta też, v. 3.2.2

Jeżeli ktoś byłby tak miły i powiedział jak mogę zacząć korzystać z tej usługi byłbym wdzięczny :D

Przeniosłem temat do odpowiedniego działu.-org

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem takie problemy. Ile ja się namęczyłem żeby to zrobić. Okazało się że trzeba ściągnąć ręcznie jakby taką inną wersje. Musisz mieć inną ikonkę loga. Pobierz Games for windows marketplace. Chyba tutaj będzie dobre: http://www.freewarefiles.com/Microsoft-Gam...gram_35222.html ale poszukam jeszcze innej.

Najważniejsze abyś miał marketplace.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce się zainstalować, mówisz? Dziwna rzecz. Byłem przekonany, że bez połączenia wgrywa się bezproblemowo. Masz najnowszy .Net Framework w wersji 4? Podaj dokładną treść komunikatu, a najlepiej "na bezczelnego" wrzuć ją w google, na bank coś wyskoczy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest komunikar raportu

"Logging Started: 01/29/2011 09:16:57

Source Folder: C:\Users\nvrmd\Downloads

OS v6.1 (build 7600) 32 bit

OS Product Type: 0x00000001

User Default LCID: 0x0415