Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

alexpato

Problem z misją w CoD:Black Ops

Polecane posty

Siemano mam problem, jestem początkującym użytkownikiem xboxa, mam go parę dni, dostałem do niego Black Opsa, już w pierwszej misji jest problem, który zniechęca mnie do tej gry cholernie...

Mianowicie w tym momencie gry 1191968375.jpg gdy jeden z ziomów krzyczy "BTR" wyjeżdża czołg po lewej stronie, wszędzie piszą żeby poprostu dalej walczyć, więc to robię, i po chwili misja jest niewykonana bo zginął gościu z mojej drużyny... pomóżcie, męczę się z tym już 2 dzień...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze widzę, to jest to misja w której pozbywamy się

sobowtóra Fidela Castro

.. Zaraz odpalę grę i zobaczę co jest nie tak a następnie zedytuję posta :wink:

EDIT: Nie widzę w tym momencie nic trudnego. Po prostu czekasz aż Carlos i jego ludzie załatwią ten czołg i tyle. Potem Ty, Bowman i Woods idziecie dalej. Po prostu nie wychylaj się w stronę tego czołgu i poczekaj grzecznie aż Carlos się nim zajmie :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na czym polega Twój problem. Jeszcze takiego utrudnienia nigdy nie miałem. Po prostu wykonuj co trzeba, a misja "sama się zrobi" (przypomniałem sobie ten filmik, w którym jakiś gościu udowodnił, że nie trzeba w pierwszej misji oddać nawet jednego strzału, a i tak się ją ukończy) :tongue:

A co do ewentualnego poradnika, ja robiłem to tak: kryłem się za murkiem z RPG i RPK (ciężki karabin ręczny), potem wjechał ten pojazd, sojusznicy ukryci na wieżach między krzakami toto roz[beepali] i po sprawie. Następnie wystarczy wyskoczyć z ukrycia i trzymać się blisko kumpla ukazanego na Twoim screenie (biegnie). Powinieneś szczęśliwie wejść w pole trzcin czy czegoś tam, a dalej już nie zdradzam :smile: Jak dla mnie, żadna to filozofia...