Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

gregg21

SILENT HUNTER III

Polecane posty

Albo grasz na odpowiednim poziomie realizmu i liczysz się z utrudnieniami, albo nie :)

Sztormu ustająz nadejściem wiosny :P Samą edycję zapewne gdzieś wykonać. Albo w plikach konfiguracyjnych (SHIII/data/cfg i szukać coś z guns na przykład) albo w plikach .sim - tylko że to już jazda wyższa bo trzeba używać hex editora.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zakupiłęm w media markt tą gierkę za 79,90 zł. Przychodzę do domku, a ona ledwo zipie. Mam w porywach 30 klatek, a jak jest dym w pobliżu tu nawet niecałe 10 fps.

Posiadam ATHLON 2.4 , 512 RAM, SB LIVE, G Force 4 TI 64 MB. I cieniutko, a myślałem że na G-force 4 TI to jeszcze długo pociągnę. Niestety, trzeba będzie teraz jakąś nową kartę zakupić i RAMiku jeszcze ze dwie 512.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RAMu to na pewno trzeba 1 GB bo gra ma wyraźne problemy z zarządzaniem pamięcią. U mnie (na 1 GB) co jakiś czas muszę robić jej restarta bo zaczyna szarpać. Co do grafy powinna styknąć - musisz tylko ją od razu upatchyć :) i pogrzebać w ustawieniach coby pozbyć się kilku bajerków graficznych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upatchyć?? Na pudełku napisano, że od razu została spatchowana (upatchona) do ver. 1.2 . Chociaż może i trzeba. Dzisiaj zakupię RAMu i zobaczę co, i czy wogóle się zmieni .

EDIT: Na stronie, której adres jest w instrukcji do gry jest wprawdzie patch. 1.4, ale żeby go ściągnąć trzeba ZAPŁACIĆ. Teraz muszę znaleźć odpowiedź na pytanie. Co to są PATCHe?? Jeśli producent gry wyda grę wadliwą to wtedy udostępnia patche poprawiające błędy (których nie powinno być). Dlaczego wobec tego mam płacić za te łatki, jeśli zapłaciłem już za grę?. I to nie mało.

EDIT 2: No tak, na stronie cenegi jest patch za free. Więc dlaczego na www.sh3.gry-online.pl trzeba wysłać sms za 3,66 to nie wiem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. Zakupiłem i wsadziłem 1 GB RAMu, w dwóch kościach po 512. Teraz małe putanko. Wcześniej miałem dwie 256. Jedna miała 266 MHz, a druga 400 MHz, więc siłą rzeczy cały RAM chodził mi z prędkością 266. Teraz kupiłęm 1 GB w dwóch kościach, jako DUAL i są to 400. Posiadam płytę która ma funkcje DUAL CHANNEL (czy jakoś tak). Funkcja ta działa kiedy są dwie IDENTYCZNE kości, więc kiedy dołożę trzecią kość (tą starą 256) to prawdopodobnie ta funkcja mi się wyłączy, ale jednocześnie ramu przybędzie. Gdyby chodziło o kość 266 to bym się nie zastanawiał, ale mam na myśli tą 400, więc na prędkości nie straci raczej. Czy warto dołożyć do dwóch 512-ek jedną 256 i stracić funkcję DUAL?? Drugie pytanie. Czy ważniejsza jest szybkość, czy ilość RAMu i jak dobierać te proporcje. A co do gry to chodzi już całkiem całkiem, tylko po upatchowaniu lubi wyskakiwać sobie do windowsa. A może to po wymianie ramu. Może powinienem teraz grę usunąć i zainstalować jeszcze raz od nowa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT 2: No tak, na stronie cenegi jest patch za free. Więc dlaczego na www.sh3.gry-online.pl trzeba wysłać sms za 3,66 to nie wiem.

>>>Bo frajerów jest na świecie dostatek!

Czy warto dołożyć do dwóch 512-ek jedną 256 i stracić funkcję DUAL??

>>>IMHO - nie. Gdybyś dokładał choć 512 czy kolejny 1 GB to pewnie tak. Ale zawsze możesz spróbować - tylko nie zapomnij napisać o wynikach eksperymentu

Drugie pytanie. Czy ważniejsza jest szybkość, czy ilość RAMu i jak dobierać te proporcje.

>>>Proporcje należy dobierać tak - czy więcej szybszego RAM'u tym lepiej :) A na poważnie to trudno powiedzieć. W niektórych zastosowaniach (gry, bazy danych) ilość RAM może mieć większe znaczenie. W innych liczy się szybkość. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FixxxerDoomed

ktoś tu pytał o to czy gra chodzi na gf 4 mx: chodzi - kumpel na takiej karcie gra i jest spoko z jednym wyjątkiem: morze to on musi sobie wyobrażać :lol: (z racji braku shaderów w jakiejkolwiek wersji na mx-ach).

a co do "grubych ryb": raz natrafiłem (1940 albo 41) na konwój... eee...wojskowy ( trzy pancerniki eskortowane przez kilka/kilkanaście niszczycieli ) na zachód od Irlandii w kwadracie AM; płynęły z północy ( trasy konwojów są na mapie dołączonej do gry panowie anty-piraci). Udało mi się wtedy zatopić dwa pancerniki ( wystrzeliłem po dwie torpedy i czekałem zdołowany: kurczę taka okazja - trzeba było wszystko pakować w jadnego; ale ku mojemu zaskoczeniu wystarczyło po jednej torpedzie na każdego: po prostu trafiały w jakieś zbiory amunicji albo co ). Gram z poziomem realizmu na ok. 65% z ręcznym "celowaniem", ale też z pomocą ze strony oficera "od torped".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprubuje jak dokupię RAM-u, bo tamten już oddałem :) . Pojawiły się za to kolejne problemy, gra miejscami haczyła i samodzielnie bez żadnego komunikatu wyskakiwała do windozy. Zrobiłem tak. Usunąłem gre (zostawiłem save'y). Przeprowadziłem defragmentacje dysku systemowego i tego na którym zainstałowałem grę. Po czym powiekszyłem pamięć wirtualną i po zainstalowaniu gry znowu zdefragmentowałem dysk. Pozbyłem się kłopotu z wyskakiwaniem do win. Grałęm 3 godz. i na razie się nie sypała. Kiedy jednak odpalłęm grę i wczyta łem poprzedni save (po dwóch patrolach w bazie) i wypłynąłem na 3 patrol okazało się, że nie chcą ludzikowie przeładowywać torped. Być może coś pokaszaniłęm w opcjach gry. Przekłądałem je do magazynu i z powrotem do wyrzutni, zmieniałem i kombinowałem z załogą. Zatrzymywałem silniki i wynurzałem okręt. Przez chwilę zaczeli przeładowywać i to dość szybko, ale zaraz po tym jak wymieniałem ludzików z wykrzyknikiem (jak mniemam, z wykrzyknikiem to przemęczeni ?? ) znowu pojawił się napis "torpeda czeka na załadowanie" . Za diabła nie mogę dojść od czego to zależy. Wiem tylko, że w wynurzeniu przekłada się torpedy z magazynó zewnętrznych do wewnętrznych i czym większy pasek w danym przedziale tym większa wydajność. Gorzej, że ta sama ekipa raz pracuje szybko, a raz wcale. Czy mógłby mi ktoś raz a porządnie opisać od czego to jest zależne. Inna sprawa, to komunikat o niemożliwości obsługi działa pokładowego ze względu na sztorm, podczas gdy tafla wody jest prawie gładka jak stół. Dodam, że w pierwszych dwóch patrolach (przed reinstalką) takich problemów nie miałem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprubuje jak dokupię RAM-u, bo tamten już oddałem :) . Pojawiły się za to kolejne problemy, gra miejscami haczyła i samodzielnie bez żadnego komunikatu wyskakiwała do windozy. Zrobiłem tak. Usunąłem gre (zostawiłem save'y). Przeprowadziłem defragmentacje dysku systemowego i tego na którym zainstałowałem grę. Po czym powiekszyłem pamięć wirtualną i po zainstalowaniu gry znowu zdefragmentowałem dysk. Pozbyłem się kłopotu z wyskakiwaniem do win. Grałęm 3 godz. i na razie się nie sypała. Kiedy jednak odpalłęm grę i wczyta łem poprzedni save (po dwóch patrolach w bazie) i wypłynąłem na 3 patrol okazało się, że nie chcą ludzikowie przeładowywać torped. Być może coś pokaszaniłęm w opcjach gry. Przekłądałem je do magazynu i z powrotem do wyrzutni, zmieniałem i kombinowałem z załogą. Zatrzymywałem silniki i wynurzałem okręt. Przez chwilę zaczeli przeładowywać i to dość szybko, ale zaraz po tym jak wymieniałem ludzików z wykrzyknikiem (jak mniemam, z wykrzyknikiem to przemęczeni ?? ) znowu pojawił się napis "torpeda czeka na załadowanie" . Za diabła nie mogę dojść od czego to zależy. Wiem tylko, że w wynurzeniu przekłada się torpedy z magazynó zewnętrznych do wewnętrznych i czym większy pasek w danym przedziale tym większa wydajność. Gorzej, że ta sama ekipa raz pracuje szybko, a raz wcale. Czy mógłby mi ktoś raz a porządnie opisać od czego to jest zależne. Inna sprawa, to komunikat o niemożliwości obsługi działa pokładowego ze względu na sztorm, podczas gdy tafla wody jest prawie gładka jak stół. Dodam, że w pierwszych dwóch patrolach (przed reinstalką) takich problemów nie miałem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FixxxerDoomed

ja kiedyś też myślałem, że z przeładowywaniem torped jest coś schrzanione, ale teraz wiem, że wina leżała po mojej stronie: nie zwracałem uwagi na zmęczenie załogi w przedziale torpedowym, nie miałem odpowiednio wyszkolonych podoficerów i - najważniejsze - często robiłem reloada w trakcie cichego biegu, a wtedy można czekać na przeładowanie całe wieki - i się nie doczekać. dodatkowo - nie wiem czy to ma znaczenie, ale ja zawsze zostawiam oficera "torpedowego" na posterunku w czasie przeładowywania. a tak na marginesie - nie chce mi się zaglądać na poprzednie strony tego tematu - masz zainstalowanego patcha 1.4b?

co do sztormu: zapytaj oficera nawigacyjnego jaka jest pogoda - czasami wystarczy wiatr o sile 5 m/s i już nie można użyć działa. a jeśli morze jest rzeczywiście spokojne, a ty nadal nie możesz użyć działa to coś jest nie tak. ale skoro robisz dopiero 3 patrol to nie jest za późno na rozpoczęcie nowej kariery ( ja robię 18 albo 19 i bym się pociął jakby coś mi się popaprało z grą).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, próbowałem wyłączać silniki, wynurzć itp, ale nie zwróciłem uwagi, że pracuje na cichym biegu. :) A pogode sprawdzałęm, wiatr miał siłę 7m/s. Czyli wszystko ok. Lecz oto poszperałęm w ustawieniach graficznych i ... gra znowu wyskakuje do WIN. Zrobie kolejną reinstalkę gry i już teraz nie będę zmieniał ustawień. Na razie chyba mam za mało danych aby stwierdzić coś na 100 %

Miałem napisać o wynikach eksperymentów. Coż, jedyne co poeksperymentowałem, z ramikiem, to wyłączyłem pliki stronicowania.

Wiadomo, że dysk jest wolniejszy niż ram i pamięć wirtualna nie może się równać z fizyczną.

Więć wyłączyłem. Moim zdaniem w grze się troszeczkę poprawiło. Tylko teraz, żeby pograć muszę powyłączać wszystkie programy działające w tle, czyli: p2p, antywirusy, winamp itp. Jedynie nie wyłączam firewall-a. Zdrowy rozsądek mi na to nie pozwala.

Czasem żałuję, że nie zakupiłęm wtedy płytki z czterema slotami RAM teraz dokupiłbym drugi identyczny DUAL i miałbym dwa giga Twisted Evil

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję iż ROZY jeszcze tu zajrzy bo widzę iż jest specjalistą w SH III więc mam do niego pytanie. Rozy czy wgrywałeś moda bodaj "realUboot" czy jakostak. W TXT jest napisane iż wystarczy wszsytko skopiować do daten w SHIII i to rozumiem ale gra po załadowaniu gdy mamy pierwszy ekran wczytywania po dojściu do końca mam komunikat iż niewłaściwe ID. Gra jest jak najbardziej legalna jakby kto pytał. Gdy usunę tego moda wszystko jest OK.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe jasne że monitoruje :)

Zakładam, że skoro wgrywasz i usuwasz to używsza JSGME :) Upaczyłeś grę do 1.4b? RuB chodzi tylko na tej wersji i jak go zainstalujesz bez poprawek to Ci usunie polską wersję (którą Cenega inteligentnie zapięła pod angielskie pliki) tak więc przygotuj się na zmianę lingwistyczną :) Napisz którą wersję RuB'a instalujesz, bo na razie za mało wiem. Tak na wstępnie tylko podpowiem, że RuB usuwa intro (podstawia plik pusty) i czasami to powoduje problemy ze startem gry, albo wspomniana niewłaściwa wersja gra/RuB.

BTW Czy na pewno jesteś pewien że chcesz używać RuB'a? W razie jakby co to dość interesująco prezentuje się też Improved U-Boat (IuB) - do zassania jakiś 400MB + 60MB http://u-boot.realsimulation.com/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Pływam sobie po morzach i oceanach w trybie kariery. Do tej pory ciagle dostawalem zadania typu "Patroluj kwadrat AN32 przez 24 h". Teraz nie dostalem zadnej wytycznej, tylko w odprawie jest napisane: "Port poczatkowy: Wilmenshaven(albo cos w tym stylu) i Port koncowy: Bergen. Sęk w tym, ze tego portu Bergen nie ma nigdzie na mapie:/ Co radzicie? Moze to jakis bug?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż mi się misje nie zmieniły aż do końca niestety tylko te 24h patrole, ale urozmaicałem je właśnie wypadami na porty :D

Udało mi się zatopić niszczyciel z działa 105mm kilkoma strzałami na poziomie realizmu ok 10%. Nie pamiętam czym strzelałem i gdzie więc ciężko powiedzieć co się stało że jednak zatopiłem ale U-boot niestety miał już 9% "zdrówka" więc od razu do portu zmykałem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tjaaa...zauwazylem u siebie ciekawa prawidlowosc;] Zawsze zadaje pytania na ktore NIKT nie zna odpowiedzi:/ Sorry ze pisze post pod postem, ale naprawde zalezy mi na odpowiedzi i moze ktos nie zauwazyl tego tematu. Pozdro

Miałem podobny problem-Zdaje mi sie ze to błąd save-Usuń Ostatni sejw i załaduj przedostatni. W moim przypadku pomogło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem z grą przez Internet. Wszystko idzie w porządku, wchodzę w UBI.COM, loguję się bez problemu. A gdy chcę stworzyć grę, wyskakuje mi okienko: "BŁĄD Nie można utworzyć serwera lokalnego". A kiedy chcę wejść do jakiejś gry to pojawia się: "Nie możesz przyłączyć się do serwera przed sygnałem. Ten serwer może mieć firewall lub NAT". Co ciekawe, czasem do jakiegoś serwera mogę się przyłączyć bez problemu, ale takich jest na necie z 5%. Zupelnie tego nie rozumiem! Mam 1.4 PL z Kolekcji Klasyki. Gra działa bez płyty i pożyczyłem ją mojemu koledze i ten może robić wszystko bez żadnych problemów!

PS: Nie wiem czy to pomoże: mam Neostradę TP (niestety).

PS2:Firewall do SH3 mam zawsze wyłączony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.A może te serwery nie mają pinga bo ta osoba co je stawia nie ma przekierowanych portów, przyjrzałeś się czy ktoś wszedł na ten serwer :?:

2. Może wersja gry nie jest taka sama :?:

3. Może wirus :?:

1. Tak, inne osoby mogą wchodzić na ten serwer.

2. Wersja taka sama (1.4).

3. Antivirus żadnych wirusów nie znalazł. :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...