Recenzja - L.A Noire
UWAGA NIE ZAPEWNIAM ŻE NIE BĘDZIE SPOJLERÓW
jak będą to mało
Recenzja ? L.A Noire
Cześć wszystkim ! Od razu chcę powiedzieć że przepraszam wszystkich za to że tak długo nie pisałem recenzji, spróbuję to zmienić.
Więc dziś zrecenzuję dla was najnowszą grę firmy Rockstar . Zaczynamy
Akcja gry toczy się w 1947 roku w Los Angeles, mieście przepychu, sławy i bogactwa, lecz także przestępstwa oraz korupcji. Gracz wciela się w rolę Cole'a Phelpsa, oficera LAPD, który z czasem awansuje w szeregach oddziału. Phelps wstępuje do policji aby odkupić winy popełnione podczas II wojny światowej. Zaczyna jako policjant patrolujący ulice, aby w miarę postępów zmieniać specjalność. Z Colem nie zdążyłem się tak zaprzyjaźnić jak z Johnem Marstonem czy Niko Belicem. Często nie interesowało mnie co się z nim dzieje i jak potoczy się jego życie, po prostu nim grałem i tyle. W grze możemy pojeździć aż 93 różnymi samochodami, prawda jest taka że będziemy cały czas jeździli po mieście wózkiem policyjnym. Powiem tylko tyle, nie spodobało mi się że to nie jest sandbox, właśnie go oczekiwałem ale cóż tak niestety bywa. Więc na początku prawie każdej misji jedziemy na miejsce zbrodni i badamy teren, mianowicie przeszukujemy go. Można tam znaleźć dużo rzeczy istotnych dla sprawy np. pistolet, naboje, czeki z banku lub całkiem nie istotne jak grzebień czy książka. Gdy jesteśmy przy danym dowodzie ( ważnym lub nie ) to zaczyna nam pad po jajach wibrować i zmienia się muzyka, bardzo jest to pomocne gdyż czasem nie wiedziałem gdzie są dowody zbrodni. Bardzo ważną rzeczą jest czas. W jednej misji spotkałem różnicę czasu która wpływała na dalszy morał gry. Nie obeszłoby się bez przesłuchiwania świadków, system ten jest prosty, składa się z :
Prawda
Kłamstwo
Wątpliwość
Mimika twarzy przy tym bardzo pomaga ponieważ z ryja możemy odczytać czy dana osoba kłami mówi prawdę czy też coś ukrywa mówiąc prawdę . Pościgi są wykonane świetnie, przez krótkie momenty czułem się jakbym grał w filmy detektywistyczne, naprawdę podoba mi się to. Też niczego sobie są tryby strzelanin i chowania się za zasłonami. W prawdzie zdenerwowało mnie to że nie mamy pokazanego licznika naboi ? -.- nie ogarniam tego jak firma R* nie mogła takiego szczegółu zamieścić ?Łapać przestępców możemy na parę sposobów :
Gonitwa aż go dogonisz
Strzał ostrzegawczy
Bitwa
Cole posiada również zeszyt, zeszyt gdzie zapisuje dany przebieg akcji czyli świadków, miejsce zabójstwa miejsca do przeszukania itp. .. Miejsca z tamtych czasów zostały przedstawione w grze, przejedziemy obok danego miejsca naciśniemy przycisk ,,b'' na X's i możemy pięknie zobaczyć ciekawe miejsce. Zamordowany człowiek został tak zrobiony że nie mogę się czegokolwiek czepiać. Jest tam wszystko od zadrapań do podbicia oczu ( u kobiet są cycki ) Jest dużo misji pobocznych to fakt możemy pomóc gliną z L.A ochraniając banki lub łapać ulicznych przestępców. Jest też ranking policyjny podwyższmy go gdy przesłuchamy DOBRZE świadków i przestępców, zrobimy misję poboczną lub obejrzymy ciekawe mające miejsce na świecie budynki . Wykorzystujemy je do pomocy pry przesłuchiwaniu świadków ( myśl że do czegoś jeszcze służy ale nie przeszedłem całej gry więc nie wiem ). na koniec powiem że jest pewien tryb zmieniania koloru z kolorowego na czarno ? biały.
Ocena :
8,5/10
Plusy
Duży świat
ciekawe misje
przesłuchania
fabuła
długooość
Minusy
Nie Sandbox
Spotkałem ( 1 bug )
16 komentarzy
Rekomendowane komentarze