Skocz do zawartości

Szumi płyta z Wosq

  • wpisy
    133
  • komentarzy
    612
  • wyświetleń
    86436

Deus Ex: Human Revolution


Wosq

291 wyświetleń

Nie tak dawno w sieci pojawił się kolejny trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=5VCRWgqqAOU&feature=player_embedded#!

Po zapowiedziach nowy Deux Ex wylądował u mnie na liście do zakupu. Obecnie nie jestem tego taki pewny. Z jednej strony całkiem nieźle prezentuje się jeśli chodzi o oprawę. Menu wydaje się być dobrze pomyślane a dostępne możliwości dają pewne pole do popisu jeśli chodzi o styl grania i wykonywania zadań.

Z drugiej mamy niestety kopiowanie patentów. Całość wygląda jak ostatni Mass Effect, co dla wielu pewnie będzie dużą zaletą. Zdecydowanie nie podoba się patent z chowaniem się za osłonami. Rozpleniło się to i wciskają to wszędzie, gdzie się da. Może jestem zbyt konserwatywny, ale mnie odrzuca od gry takie kicanie od osłony do osłony i klejenie się do nich w cudowny sposób. Z tego powodu nie miałem chęci, by ukończyć tak wychwalane Gearsy a demo ME2 też nie zachęciło mnie przez to do zakupu.

Liczyłem na powiew świeżości w gatunku a nie odtwórczość i kompilację dobrych pomysłów z innych gier. Teraz na nowego Deusa nie czekam już z niecierpliwością. Chyba zainstaluję sobie jedynkę, żeby powspominać stare, dobre czasy :)

7 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Oj, ale oprócz chowania się masz tam masę patentów typowo DXowych - rozwój, gadżety... Nie wiem, mnie tam wyglądało podobnie do jedynki. Tak jakoś klimatycznie ;-).

Link do komentarza

Oj za bardzo konserwatywny jesteś faktycznie :tongue: - jak dla mnie chowanie się za osłonami to bardzo fajny patent, czyni grę bardziej naturalną - bo co jak co ale widok faceta który, celuje w ścianę po czym wybiega bokiem zza niej oddaje kilka strzałów i z powrotem wbiega za ścianę (bokiem) żeby dalej celować w tężę (ścianę :D) wygląda trochę... sztucznie? (a tak przecież jest we wszystkich grach gdzie nie ma cover-systemu). A już przypadku gier "gdzie-strzelamy" z widokiem TPP jako jedynym (lub głównym) brak systemu osłon jest dla mnie kompletnie nieakceptowalny wtedy opisany przeze mnie wyżej facet wygląda już jak kompletny dziwak :wink: (bo kiedy mamy widok tylko FPP to nie zwraca się na to tak uwagi).

A co do samego nowego DXa - ostatni trailer ostatecznie przekonał mnie do tej gry toż wszystko wygląda jak stary dobry DX tylko nowocześniej i efektowniej (co dla mnie minusem nie jest).

A i jeszcze jedno - mi Deus Ex: Human Revolution za nic nie przypomina ME (ANI-TROCHĘ), nie wiem czy to już wystarczy widok TPP wrzucić do "strzelanego RPG" żeby ME przypominał czy jak? :D

Link do komentarza

 Styl graficzny i praca kamery skojarzyła mi się z ME. Miałem wrażenie, że jadą na tym samym enginie. Co do osłon, to faktycznie w tpp wygląda to dziwnie, ale lubię sobie postrzelać bez kicania jak zając  :) W sumie więcej gram w fps-y i pewnie to efekt preferencji.

Link do komentarza

I jeszcze co do osłon - przylepianie się do osłon jest znacznie bliższe prawdziwym walkom za pomocą broni palnej - nie wiem czy wiesz ale naprawdę żołnierze (i inni współcześni "warriorzy") przylepiają się do wszelakich osłon w wiadomym taktyczno-obronnym celu (tylko wszystkie naboje jakoś ich magicznie nie omijają gdy tylko przykucną za murkiem mimo że część głowy wystaje :D )

Link do komentarza

Ja wiem, że to rozwiązanie bardziej reaistyczne, ale oldschoolowe wymiany ognia bardziej mnie cieszą i wydają się bardziej dynamiczne :) Ot dla mnie gra, to gra. Bardziej ma mnie bawić niż serwować symulację rzeczywistości.

Link do komentarza

Też nie lubię przesadnej symulacji rzeczywistości, ale lubię jak coś jest pokazane naturalniej, płynniej - brak cover-systemu nie spełnia dla mnie tych warunków.

Dla mnie znowu to wymiany ognia w grach TPP z czajeniem się za osłonami są bardziej dynamiczne niż te bez... ot gusta :D

Dlatego wiem, że jeśli zagram w najnowszą część, to nie będę się bawił w skradanie i cichą eliminację celów :)

A ja jednak pozostanę przy robieniu wszystkiego po cichu... o ile twórcą jakaś szajba nie odbije i zamiast dać normalny zapis w każdym momencie walną checkpointy - a nic tak nie zabija skradankowej rozgrywki jak checkpointy właśnie.

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...