Skocz do zawartości

GMO - Games-Movies-Other

  • wpisy
    32
  • komentarzy
    188
  • wyświetleń
    22811

Narzekanie na gry w tym Conviction.


kolo10017

289 wyświetleń

Początek 2007 tak? Trailer Convictiona i słynna scena w parku, prace porzucone, zabierają się za nowego i tutaj rodzi się płacz. Wy (my) gracze, chcecie gier cały czas takich samych, w pewnym względzie, ponieważ narzekacie "A noo postawili na akcje, pamiętam jak się cały czas skradałem, ten Fisher mi się nie podoba", a jeśli zrobili by Convictiona według starych zasad, połowa narzekałaby, że to odgrzewany kotlet. Takie są fakty tyczy się to też czasu gry, narzekacie na 5 godzin nie wliczając co-opa i tego, że twórcy nie chcieli nudzic graczy ciągłym nie prowadzącym do niczego skradanie. Double Agent nie wypalił i jest to najlepszy dowód. Jakby nie było, zawsze będzie źle. Trzeba coś wprowadzić żywego do akcji , poruszyć serie. To tak jak w Prison Break. 1 sezon ucieczka z więzienia każdy jest zachwycony, dalszych sezonów cześć nie ogląda, bo narzekają, że chcą więzienie i co? Facet będzie przez 4 sezony wiał z więzienia, aby na końcu uciec? pss :huh:. w CD-action gra dostała 7 na równi z Dark Void co jest śmieszne, bo Dark Void to niskobudżetowe [beeep], CDA zawiodło mnie. Moja sugestia jest taka abyście byli bardziej otwarci na nowości i nowe pomysły.

11884032gal.jpg

7 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Ja nie narzekam na nowe gry tzn. narzekam tylko jesli sa krokiem wstecz. Jak juz pisalem w jednym z komentarzy: wystarczy zagrac w pierwszego SC zeby zobaczyc jakim krokiem wstecz jest Conviction. Poza tym czytalem (kilka razy) ten tekst (zapowiedz) z 2007 roku - to byl chyba kwietniowy lub marcowy numer - i wcale nie pamietam zeby CDa specjalnie narzekalo. Owszem pojawily sie tam slowa sprzeciwu i widac bylo dystans i rezerwe z jaka podchodzil autor tekstu do gry (kazdy z nas zreszta czul sie zaniepokojony tym pomyslem), ale bylo to raczej zachowane w odpowiednich granicach. Byly to normalne obawy i pokazano je w tekscie jako drobne slowa sprzeciwu i watpliwosci, czy aby na pewno gra zmierza we wlasciwym kierunku. To wszystko. Na Conviction zas narzekac mozna poniewaz jest to calkowite zaprzeczenie gry (czasami chcialbym przegrac w koncu to gra) i idei next gen, ktora z definicji mowi, ze takie gry powinny byc lepsze niz stare. A Conviction na 100% nie jest lepsze w niczym poza grafika i dynamiczna akcja. Oczywiscie ktos moze to uznac za atrybuty przemawiajace na zdecydowana korzysc (i wyzszosc) Conviction, ale faktem jest, ze gracze, ktorzy lubia tez podczas rozgrywki pomyslec i zobaczyc oryginalne pomysly nie maja tu czego szukac. Conviction zas nie bylo oryginalne. Wbrew pozorom byl to wlasnie taki odgrzewany kotlet jakiego nie lubisz. Polegal jedynie na tym, ze kopiowal ostatnia czesc (Double Agent), a nie trzy wczesniejsze. Mial w stosunku do DA kilka nowych pomyslow, ale one byly powielaniem tego co wprowadzili inni tworcy do swoich gier. Nowy SC to raczej kotlet/kolejna wariacja na temat "strzelanka w TPP dla mas".

Link do komentarza

No way, folk ! Wybacz, ale w tym wypadku w 100% popieram ocenę w CD-A. Jeśli w nowym Crysisie powiedzmy cały czas grał w warcaby z dalmatyńczkiem, bo taka byłaby moda na rynku, to kupiłbyś go ?

Conviction całkowicie zmienił styl serii - rozumiem desperację Fishera. Rozumiem, że chcę użyć każdej metody, a zwłaszcza brutalnej, żeby ocalić córkę. Rozumiem wreszcie specjalistów od marketingu Ubisoftu, ale niech do cholery dadzą choćby styl Hard, lub Classic, który przypominałby stare odsłony serii !

Link do komentarza

Wiesz, że SC to seria SKRADANEK?

Dlatego stwierdzenie, że "twórcy nie chcieli nudzic graczy ciągłym nie prowadzącym do niczego skradaniem" jest nie na miejscu i świadczy o braku znajomości tematu.

To jakby w nowej części Call of Duty nie dać możliwości strzelania, aby nie nudzić schematycznością...

Problem polega na tym, że skradanki są zbyt wymagające, a do tego (o zgrozo!) często wymagają myślenia, więc nie nadają się dla przeciętnych graczy...

Swojądrogą problemem Duble Agenta było właśniw uproszczenie się skradania, a nie jego występowanie.

Więc nie mów tu o otwartości na nowe pomysły, bo Splinter Cell bez skradania to jak Call of Duty, bez strzelanie, GTA bez kradzieży, Fifa bez piłki, czy Starcraft, bez rozbudowy bazy...

Link do komentarza

Kamilzlasu - w tej czesci skradanie sie jest potrzebne, ale tylko w wybranych momentach. Podobnie jak czasami nie da sie uniknac strzelanin. Problem w tym, ze elemntow, gdzie skradanie sie bardzo ulatwia sprawe (wiec jest na swoj sposob wymuszane) jest bardzo malo porownujac do ilosci momentow przepelnionych akcja. Dodatkowo gra jest tak zaprojektowana, ze skradanie sie niejednokrotnie daje znacznie mniej satysfakcji niz prosta strzelanina. A to juz spora wada dla fanow poprzednich czesci i tych, ktorzy oczekuja czesci Sealth rownie rozwinietej co tej 'jawnej i dynamicznej'.

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...