Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Laskolnyk

Pad Speedlink 360 Style - czy zadziała z wzsystkimi grami?

Polecane posty

Planuję zakup tego Pada, przekonała mnie recka z CDA i ocena 9/10...

Pogooglowałem trochę i z tego co widzę (jeśli chodzi o pady i konsole - jestem zielony w tych sprawach, ten pad to pierwszy jakiego kupię!) z padami do PC są problemy - mianowicie nie chodzą na nich wszystkie gry... Czy na tym będą jakieś problemy? Jeśli tak to czy sterowniki/jakieś dodatkowe oprogramowanie rozwiążą wszystkie problemy? Proszę o pomoc.

Pozdrawiam wszystkich Czytelników i Redaktorów :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście mam tego pada i aż takich problemów z nim nie ma. Oczywiście część gier na niego nie pójdzie ale wystarczy ściągnąć prosty program Xpadder KLIK! by to zmienić. Jest wiele poradników do tego programu np. TEN choć jego obsługa jest prosta i nie sprawia problemów. Dzięki niemu możesz podpisywać padowi klawisze z klawiatury lub myszki. W ostateczności możesz nawet sterować padem zamiast myszki, ale to zwykle się nie sprawdza, no chyba, że masz czas i cierpliwość. Mi dzięki temu programowi świetnie się grało w Risena i GRiD-a na padzie, co jest teoretycznie niemożliwe ( bo te gry nie obsługują tego modelu, a Risena chyba w ogóle nie obsługuje padów.

Jesteś miałbyś jakieś problemy pytania i problemy odnośnie tego programu ( i oczywiście pada) to pisz spokojnie na PW lub na gg 535087 tylko dziś jestem do 10 i wyjeżdżam na tydzień.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, no fakt, na tym progsie da się chyba ładnie pokonfigurować wszystko.

Tylko powiedzcie mi od czego zależy to czy dana gra pójdzie na takim padzie, czy nie pójdzie?

I które gry (z tych, które wyszły w przeciągu roku do teraz) nie obsługują tego pada? Wie ktoś może?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach