Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

biegly213

Zmiana Windows 7 na XP, sterowniki i inne

Polecane posty

1. Mam Windows 7 Enterprise (wersja 90-dniowa), więc chcąc nie chcąc musiałem kupić nowy system - zdecydowałem się na Windows Xp. Pierwszy raz będę zmieniał system samodzielnie (wcześniej kumpel mi pomagał przy formatach, ale niestety wyjechał na wakacje), więc mam pytanie: co po kolei robić? Muszę jakoś najpierw usunąć siódemkę, czy wystarczy, że włożę płytę z xp i jakoś sie zainstaluje?

2. Jeśli to nie problem to mógłby mi ktoś podać linki do potrzebnych sterowników? (informacje o podzespołach na zdjęciu) - jeśli czegoś nie widać to proszę pisać czego i gdzie tego szukać (jestem jaskiniowcem przeniesionym do ery komputerów, nie znam się :))

3. Aktualnie mam dwa dyski lokalne (C: 98 GB i D: 498 GB). Zostawić tak jak jest czy podzielić na mniejsze? Jeśli to drugie to jak.

Dzięki za każdą pomoc.

post-151650-1279617867_thumb.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, a więc po kolei.

Pobierz najpierw najnowsze sterowniki do wszystkich urządzeń jakie masz, w wersji windows XP.

Płyta główna (model sprawdzisz na niej bezpośrednio, lub programem Cpu-Z np.), karta graficzna, karta sieciowa i wszystko inne co tam masz w środku.

a potem jedziemy

punkt 0) dlaczego kupiłeś XP? nie lepiej było dołożyć grosza i kupić seven? nielogiczne! ale nie płaczmy nad rozlanym mlekiem.

punkt 1) jako że nie robisz upgrade tylko regres -> nie możesz zachować programówi i ustawień. dysk c jest do wymazania.

punkt 2) zrób kopie potrzebnych plików z dysku C. pamiętaj, że na C znajduje się zawartość pulpitu i folderu moje dokumenty.

punkt 3) włóż płytę z windowsem do czytnika. uruchom ponownie komputer i wejdź do biosu (domyślnie klawisz delete na początku uruchamiania kompa)