Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Technix

Neostrada - wysokie pingi w godzinach wieczornych

Polecane posty

Witam.. Chcialbym was prosic o pomoc w sprawie mojego internetu tj Neostrada 1mb.. Problem polega na pingach ktore wahaja sie w granicach 140-300+ ale tylko od godziny 15:30<mniej wiecej> do godziny 22.. Do godziny 15:30 sa standardowe w granicach 15-40 lecz po tej godzinie staja sie strasznie uciazliwe.. Dodam ze transfer czasami rowniez spada ze 130kb/s do 40kb/s.. czy to moze byc moja wina czy lezy ona bardziej po stronie tepsy?

Dodaję Skan z HIjack

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 18:54:25, on 2010-05-14

Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE

C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE

D:\Eset\egui.exe

C:\Program Files\EXPERTool\TBPanel.exe

D:\Eset\ekrn.exe

C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe

C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe

C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

D:\Mozilla\firefox.exe

C:\WINDOWS\System32\msiexec.exe

D:\Winamp\winamp.exe

D:\Hijack\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza

O2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - E:\BitComet\tools\BitCometBHO_1.4.1.27.dll

O2 - BHO: IEPluginBHO - {F5CC7F02-6F4E-4462-B5B1-394A57FD3E0D} - C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Gadu-Gadu 10\_userdata\ggbho.2.dll

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] //~rundll32.exe c:\windows\system32\nvcpl.dll,nvstartup

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

O4 - HKLM\..\Run: [GEST] =

O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [egui] "D:\Eset\egui.exe" /hide /waitservice

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] //~c:\windows\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [GAINWARD] C:\Program Files\EXPERTool\TBPanel.exe /A

O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] //~c:\program files\messenger\msmsgs.exe /background

O4 - HKCU\..\Run: [Gadu-Gadu 10] //~d:\gg10\gadu-gadu 10\gg.exe

O4 - HKCU\..\Run: [Pando Media Booster] C:\Program Files\Pando Networks\Media Booster\PMB.exe

O4 - HKCU\..\Run: [PC Suite Tray] //~d:\pc suite\nokia pc suite 7\pcsuite.exe -onlytray

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'USŁUGA LOKALNA')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'USŁUGA SIECIOWA')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O4 - Startup: wnr1.exe

O8 - Extra context menu item: Pobierz wszystkie VIdeo za pomocą BitComet - res://E:\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htm

O8 - Extra context menu item: Pobierz wszystko za pomocą BitComet - res://E:\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink.htm

O8 - Extra context menu item: Pobierz za pomocą BitComet - res://E:\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htm

O9 - Extra button: BitComet - {D18A0B52-D63C-4ed0-AFC6-C1E3DC1AF43A} - res://E:\BitComet\tools\BitCometBHO_1.4.1.27.dll/206 (file missing)

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O22 - SharedTaskScheduler: Moduł wstępnego ładowania interfejsu Browseui - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Demon buforu kategorii składników - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll

O23 - Service: ESET HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - D:\Eset\EHttpSrv.exe

O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - D:\Eset\ekrn.exe

O23 - Service: nProtect GameGuard Service (npggsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\GameMon.des.exe (file missing)

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe

O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe

O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

--

End of file - 4482 bytes

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na godziny, to odpowiedź wydaje się oczywista - łącze jest przeciążone. TP sprzedała swoją usługę zbyt dużej ilości osób i to są tego efekty. Niewiele z tym można zrobić. Można jeszcze spróbować sprawdzić parametry linii, ale do tego potrzebna jest informacja w jaki sposób się łączysz z netem? Tzn. jakiego modemu/routera używasz w tym celu?

Log z HJT czysty, ale zaktualizuj Internet Explorera do najnowszej wersji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do Tepsy.. Koles powiedzial ze mam sprawdzic protokoly TCP mialem ich dosc sporo powiedzial ze mam skana zrobic bo to one powoduje te problemy pewnie.. Zrobilem skan tcp sie zmniejszyly ale ping jaki byl taki jest nadal .. On mowil ze to u mnie sa problemy a to niemozliwe bo formatowalem niedawno kompa wirusow nie ma CCleanerem juz tez defragmentowalem itp i nic nie pomaga a te pingi sa dla mnie strasznie uciazliwe.. Najdziwniejsze jest to ze skacza one w godzinach 15-16 do 22 w dni powszednie a w weekendy od 12 do 22 wiec jak widac nie bardzo moge pograć w weekendy by odpoczac od szkoly..

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Badanie 192.168.1.1 z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas<1 ms TTL=254

Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas<1 ms TTL=254

Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas<1 ms TTL=254

Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas<1 ms TTL=254

Statystyka badania ping dla 192.168.1.1:

Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),

Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:

Minimum = 0 ms, Maksimum = 0 ms, Czas średni = 0 ms

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najdziwniejsze jest to ze skacza one w godzinach 15-16 do 22 w dni powszednie a w weekendy od 12 do 22 wiec jak widac nie bardzo moge pograć w weekendy by odpoczac od szkoly..

To są godziny kiedy najwięcej ludzi korzysta z internetu więc jeżeli wtedy są większe to bez wątpienia wina TP.

Widzę tylko jedną opcję.. Dzwonisz do TP, mówisz, że jesteś po formacie komputera i skanowaniu antywirusem i prosisz o pomoc (lub restart łącza z ich strony). Jeżeli to nic nie da to zadzwoń na następny dzień i powiedz, że nie masz internetu. Ostatnio ten problem był poruszony na innym forum i okazało się, że to wina TP i po skłamaniu, że internetu nie ma naprawili problem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonienie do nich przez dłuższy czas co parę godzin też działa. No niestety, ale na "blueline" pracują ludzie, którzy mają różne pojęcia, a tym którzy jakieś pojęcie mają często się nie chce, bo i czemu ma się chcieć. Choć w sumie, skłamanie rzeczywiście jest szybszą drogą, tylko odcina nas na jakiś czas od netu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety TP nie jest ogarniętą siecią.. Ostatnio mieliśmy u znajomego problem bo ich cudny Livebox rozłączał się co godzinę.. Przyjechali, wymienili na nowy problem pozostał. Zostawili 2 liveboxy (z czego jeden niewpisany do ich rejestru) a problem zniknął sam po kilku dniach. Można się cieszyć z darmowego liveboxa ale ... czy można się cieszyć z tego, że nie potrafią stwierdzić i naprawić usterki ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem lecz niestety problem jak byl tak pozostal do teraz .. Widoczenie bede musial sie pogodzic z tymi pingami w godzinach 16-22.. Nie za to place ale trudno.. Dla mnie Ci ktorzy siedza przy tych telefonach i "pomagaja" są poprostu niekompetentni poniewaz sami nie wiedza chyba o czym wogule mowia

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowilem im ze mam wysokie pingi i ze zrywa polaczenie z netem a oni na to ze to niemozliwe bo u nich wszystko jest w porzadku.. kazali zrestartowac liveboxa to by bylo na tyle.. Dzisiaj jednak ktos do mnie dzwonil w tej sprawie i moze cos sie zmieni..

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rekin22a

Neostrada to normalka. Sam mam 256kb/s i wkurza mnie bo raz działa normalnie a raz gorzej niż blueconnect na wsi.

Tpsa jest po prostu karygodna.Po drugie liveboxy mają właśnie takie dylematy (duże pingi i wogóle) dla tego tpsa je sprzedaje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byl u mnie dzisiaj koles z tepsy posprawdzac wszystko ale pech chcial ze mialem akurat pingi po 20-30 dlatego powiedzial ze skoro teraz sa takie to on nic nie zmieni bo to dobre pingi i pojechal ;D Powiedzial jedynie ze w razie problemow dzwonic... Musialbym Dzwonic jakies 10 minut po tym jak odjechal..

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...