Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

matis1011

Internet z laptopa na stacjonarny

Polecane posty

Witam,

Mój problem wygląda następująco.

Mam zamiar kupić nowego COD'a- MW2. Problem w tym, że na komputerze (stacjonarnym) na którym chcę to zainstalować grę nie mam neta. Jest on niezbędny do zainstalowania gry. Połączenie mam natomiast na laptopie- IPlus.

Teraz jest pytanie. Czy jest osiągalne, żeby jakoś połączyć 2 komputery tak, żeby laptop był przekaźnikiem sygnału do stacjonarnego?

Proszę o pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe, genialny sposób nieprawdaż? :D

Nie da się. Laptop ma wbudowane... to coś co odbiera sygnał. W to wkłada się kartę (taką od tel) i łącze się za pomocą Wireless Manager.

Ten pomysł odpada.

Proponujecie coś innego? W tym temacie jestem raczej całkowicie zielony. :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze rozumiem o co chodzi to... takie zwykłe gniazdko jak w tel, wejście na kabel erthernet i... zwykłe wejście USB. Oczywiście pomijając ten, "szerokopasmowy modem bezprzewodowy". Coś w tym stylu. Przez to się łacze. ;)

EDIT: Trochę poczytałem i dowiedziałem się, że jest oczywiście możliwość przez router. Ale to dość kiepski wybór na 5 min używnia. xD

Albo jakiś switch. Co to jest? Gdzie to dostać? Jak to zoptymalizować z komputerami w Windowsie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki, mam już chyba wszystko do połączenia. Jutro postaram się to zrobić i powiem jak wyszło.

Przyszedł mi do głowy jeszcze taki pomysł. Kiedyś, gdy nie było stałego łącza, podłączano kompa do gniazdka i... tyle. :D Czy na 5 min takie rozwiązanie nie jest najlepsze? Tylko tam jest taki nr który trzeba wybrać... Jaki to był nr?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach