Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

MQc

Szukam programisty :)

Polecane posty

Hej,

szukam osoby, która podjęłaby się wykonania pewnego programu.

Wymagania:

- Umiejętność programowania w stopniu pozwalającym na przygotowanie nieskomplikowanej aplikacji, potrafiącej zapisywać pracę w tworzonych przez siebie plikach.

Co oferuję:

- Zapłatę w postaci gier i ew. jakiegoś sprzętu

- Wdzięczność naczelnych CDA :)

Jeśli masz doświadczenie w programowaniu (oczywiście aplikacja musi dobrze działać pod XP i Vistą, więc np. Pascal odpada;) i chcesz poznać szczegóły, napisz do mnie prywatną wiadomość.

Ogłoszenie jest ważne do momentu, w którym znajdę odpowiednią osobę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem studentem IV roku Inf na AGH-u jeśli napisałbyś mi o co dokładnie chodzi mógłbym się tego podjąć (piszę w C/C++ oraz bardzo dużo w PHP - zawodowo). Prosiłbym o maila z dokładniejszym opisem o co chodzi.

Pozdrawiam

Adrian S.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe uzupełnienie. :)

Propozycji doszło już kilkadziesiąt (za co szczerze dziękuję!), część ludzi już wzięła się za pracę, niektórzy zrezygnowali - i wciąż pojawiają się nowi.

Najczęściej zadawane pytania to:

- Jaki jest czas realizacji programu?

Akcję zakończę w momencie, gdy dostanę pierwszy działający, funkcjonalny program. Nie musi być jeszcze skończony na 100%, ale będzie wyglądał tak, żebym wiedział, że po kilku poprawkach spełni stawiane przed nim wymagania.

- Czy ma to być program okienkowy?

Tak byłoby najlepiej. Powinien bez problemu działać w środowisku Windows, a tu bez okienek raczej się nie uda.

- Czy może być oparty na bazach danych MySQL?

Niestety nie, zależy mi na tym, by operował na plikach za pośrednictwem sieci lokalnej.

Na wszelkie inne pytania odpowiadam poprzez prywatne wiadomości.

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach