Jump to content

MQc

Goście redakcji
  • Content Count

    564
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About MQc

  • Rank
    Elf

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Array

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Recent Profile Visitors

13,550 profile views
  1. Czas na ostatnią już ankietę w 2015 roku! Spośród wytypowanych przez Was gier wybierzcie tę jedną, jedyną. Kolejność w ankiecie jest nieprzypadkowa - uzależniliśmy ją od liczby głosów na dany tytuł. Głosowanie trwa do niedzieli do godziny 20.
  2. Możesz głosować na więcej niż jedną. Dziękujemy! 01/2015 02/2015 03/2015 04/2015 05/2015 06/2015 07/2015 08/2015 09/2015 10/2015 11/2015 12/2015 13/2015
  3. Zapraszamy do głosowania - można wytypować większą liczbę gier.
  4. Cześć, to zadanie nie jest i nie będzie punktowane, ale nie oznacza to, że jest przez to mniej ważne. Przeciwnie: może być najważniejsze i najpożyteczniejsze ze wszystkich. Na początek jednak krótkie słowo wstępu. Wiecie, co jest najlepsze w CD-Action? Nie dodatki, nie redakcja, nie teksty. Wy. Czytelnicy naszego magazynu to zawsze był największy skarb i to dzięki Wam pismo ma taki klimat, jaki ma. Wiem, co mówię, bo w końcu sam jakieś 18 lat temu wysłałem do CDA list. Łączy nas wiele rzeczy - nie tylko to, że jesteśmy graczami. Jeśli to czytacie (czyli: nie kupujecie CDA tylko dla gier), to
  5. Wszystko jest jasne i opisane na stronie www.cdaction.pl/18 - poczytaj newsy o imprezie, są tam i godziny otwarcia, i zamknięcia.
  6. Cześć, na wszelki wypadek kilka ważnych linków i informacji. www.cdaction.pl/18 - wizytówka wydarzenia. http://www.cdaction.pl/tag-5560/cd-action-expo-18-urodziny.html - wszystkie newsy w jednym miejscu. https://www.facebook.com/events/1417116398539520/ - strona wydarzenia na Facebooku, na której publikujemy informacje o wszystkich nowościach. W dziale o imprezie możecie tworzyć nowe wątki, ale oczywiście prosimy, by starać się nie powielać tych tematów, które założył. Ważne: redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treści pojawiające się na tym forum. Nie jesteśmy pośrednikami, umawiacie s
  7. Szczegółowe wytłumaczenie problemu znajdziecie tutaj: http://www.cdaction.pl/news-36310/
  8. No i się zaczęło. Dojechaliśmy rano na miejsce, odebraliśmy swoje zawieszki z różowym paskiem z napisem "press", a chłopaki - poza mną - dostały jeszcze czerwone opaski na nadgarstki. Świadczą one o tym, że posiadacz takowej, wbrew swojemu niepoważnemu wyglądowi, jest pełnoletni i można go wpuszczać na pokazy gier, w których widać krew. Ot, Niemcy w całej okazałości. W zamierzeniu pierwszy dzień jest zamknięty dla normalnych zwiedzających, wejść na teren targów mogą tylko developerzy, dystrybutorzy, wydawcy, sprzedawcy, prasa oraz krewni i znajomi Króliczka. Skąd więc takie kolejki? Wszędzie
  9. Wrażeń z gry opublikować nie możemy, bo ogranicza nas embargo. Trudno. Ale mało który sprzęt w redakcji wzbudza takie zainteresowanie jak ten telewizor. 80 cali. Ceny nie chcecie znać. (A jeśli jednak chcecie, bardzo proszę: prawie 30 000 zł. Mówiłem, że nie chcieliście). Całe szczęście, że nie zmieściłby się do nikogo z nas do domu, bo byśmy autentycznie żałowali, że nas na takie cacko nie stać.
  10. Obiecaliśmy zdradzać zakulisowe tajemnice, oto jedna z nich. Nasi sprzętowcy podchodzą do testowania nadsyłanych do redakcji urządzeń z ogromną powagą i należytym pietyzmem. Na poniższym zdjęciu widać, jak Allor intensywnie testuje możliwości gamingowego fotela. Nawet wuwuzela Mac Abry (serio! Ma jedną "służbową" zawsze pod ręką) nie była w stanie go obudzić, więc chyba fotel zdał test. No, albo to zasługa świeżo narodzonego potomka...
  11. PRACA NUMER 1 http://imgur.com/Lmfxt9K PRACA NUMER 2 http://imgur.com/Km3x9uh PRACA NUMER 3 http://forum.cdactio...showentry=42372 PRACA NUMER 4 PRACA NUMER 5 http://www.youtube.c...h?v=qSXVPRAq-1Y
  12. Jeśli udało mi się zwabić Cię do tego wpisu podstępnym tytułem (zawierającym dwa elementy, które sprawiają, że wszystkie newsy "klikają się" jak szalone), to super. Postaram się przejść szybko do konkretów, wcześniej tylko małe uaktualnienie. Targi się skończyły. Było fajowo, ale na tyle wyczerpująco, że dobrze, iż kolejne będą dopiero za dwa miesiące (mowa oczywiście o gamescomie). gem już leci do Europy, my z enkim mamy samolot za kilka godzin. Ciekawe, co tym razem wymyśli linia lotnicza, żeby nam uprzykrzyć życie... No ale ok, obiecałem hostessy i wiedźmina. Więc dwa luźne spostrzeżenia: H
  13. MQc

    Wieści z pierwszej linii

    Przyznaję: bloger ze mnie jak z enkiego gaduła. Pewnych rzeczy się jednak nie przeskoczy, a jeśli te "pewne rzeczy" to praca od rana do nocy (nie powiem, że nieprzyjemna - ale absorbująca sto procent uwagi), to i blog musi poczekać. Dwa dni targowe za nami. Jak na razie wszystko idzie mniej więcej zgodnie z planem, choć czasem trudno się nadziwić, jak niektórym wielkim firmom udało się osiągnąć swoją pozycję, gdy nie potrafią ogarnąć zwykłego grafiku prezentacji... Co pokaz to osobna historia, ale uwierzcie: nerwów, przekleństw i złości jest prawie tyle, co zachwytów nad nowymi grami. O tych j
  14. Berlin, Adzior i Piotrek wykonali kawał dobrej roboty, relacjonując wszystkie konferencje, więc ja skupię się tylko na tym, czego na streamach nie widać. Microsoft Kolejka przed salą Galen Center była długa na - nie przesadzam - około pół kilometra. Gdy jednak organizatorzy zaczęli wpuszczać ludzi, poszło całkiem sprawnie, widać wprawę. Usiadłem sobie z boku od sceny zaraz za dwójką pracowników Microsoftu. Co chwilę się witali ze znajomymi z firmy, którzy rozchodzili się po całej sali. Czemu nie siedzieli razem? No cóż - jeśli zastanawiałeś się, kto tak gwiżdże, piszczy i bije brawo, to odpowi
×
×
  • Create New...