Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

banaroo

Restart pc podczas grania

Polecane posty

Hej.

mam taki problem. podczas grania restartuje mi się pc. średnio 2 razy na dzień. za bardzo nie znam się na tych tematach, natomiast wyczytałam ze trzeba sprawdzić temperaturę. Więc dorwałam program HW Monitor. Zrobiłam screen gdy nic nie działa (poza samym programem) oraz podczas grania w gwinta. Akurat przy gwincie nie miałam restartu ale temp i tak była mocno zawyżona. Restart był natomiast przy Enemy front czy  AC: Unity. mogę też dodać, ze gdy włączam jakaś grę komputer "wyje". Moze to coś znaczy ze podczas uruchomiania pc tez na jakieś 2-3 sek "zawyje" potem cichnie. 

od razu zaznaczam, ze nie znam się na biosach, miernikach czy pastach termo-izo coś tam. Byłabym wdzięczna za łopatologiczne wyłożenie, tudzież jakich poradnik na YT.

Dzięki z góry, wiem ze dużo wymagam wiec od razu przepraszam.

specyfikację sprzętu podaje w pliku, tak jak screeny z programu.

 

sprzet.jpg

Bez tytułu gwint.jpg

Bez tytułu2gwint.jpg

spoczynek.jpg

spoczynek 2.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatury procesora są podejrzanie wysokie, szczególnie zważywszy na fakt, że to jedynie i3 - mógłbyś mogłabyś sprawdzić, czy cooler siedzi na nim w pełni pewnie? I jeżeli dobrze mi się wydaje, że zestaw ma już dobre dwa lata, to właściwie można by było pomyśleć o wymianie pasty termoprzewodzącej.

I tak swoją drogą - dołożyłeś dołożyłaś sobie z przodu obudowy wentylator wtłaczający zimne powietrze do środka?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dirian ostatnio wspomniał o

Dnia 6.01.2017 o 12:57, Dirian napisał:

choć nie wiem, jak się ona ma do znanych i lubianych: Arctic MX-2, Be Quiet! DC1, Gelid GC-Extreme, czy Zalman STG-2.