Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kriso00

Nowy sprzęt, nowe problemy.

Polecane posty

Od dwóch dni jestem szczęśliwym posiadaczem GTX'a 780 OC, do tego zasilacz Coolermaster 550, i5 2310, 6 gb ramu. Wcześniej miałem GTX'a 550 Ti i trochę słabszy zasilacz. Dokupiłem kartę i zasilacz żeby móc grać w nowsze gierki, procesor zostawiłem bez zmian. Podłączałem wszystko sam, szczerze jestem trochę zielony w tych sprawach no ale komputer się włącza i działa. Od wczoraj jak tylko włączam komputer czuję w całym pokoju zapach palonego plastiku i obudowa jest strasznie gorąca (nigdy się tak nie grzał komputer) na dodatek przy włączaniu gier lub w trakcie cały system się zawiesza często na pół sekundy, do tego dochodzi dźwięk tak jakby "zwarcia" *bzzz* i po pół sekundy wszystko wraca do normy. Ktoś mi może powiedzieć co jest nie tak?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnij z internetu programy:

OCCT - http://www.ocbase.co...php?fileext=exe

SpeedFan - http://www.almico.com/speedfan449.exe

Nawet jeśli jesteś zielony to spokojnie powinieneś ogarnąć te programy. Są proste.

1. Sprawdź temperatury GPU w spoczynku i stresie. Podaj je.

2. Zrób testy GPU przy obciążeniu, sprawdź temperatury i podaj je. Jeśli wystąpiły jakieś błędy typu: komputer się zawiesił, ekran zaczął migać etc. to je podaj.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zioex Jeśli coś się gdzieś przypala, to odpalanie testów, które jeszcze zwiększą temperaturę nie jest dobrym pomysłem.

@Kriso00 Skoro czuć przypalony plastik, to skądś ten zapach musi się brać. Zdejmij boczną ściankę obudowy i spróbuj to namierzyć nosem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach