Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

opENDfist

Rozwiązany: Uaktualnienie systemu Windows 7

Polecane posty

Cześć wszystkim. Na pewno wiecie, że wersja 64-bit'owa jest lepsza od wersji 32-bit'owej Windows.

Sprawdziłem dział na stronie Microsoft'u dotyczący tych wersji. Wyczytałem tam co i jak.

Otóż mam Windows 7 Ultimate i aktualnie jest to 32-bit. Jednak w 'informacje wydajności i narzędzia' sprawdziłem, że mój procesor obsługuje 64-bit. Na stronie Microsoft'u ostatecznie nie zrozumiałem, co mam zrobić, by uaktualnić swój system operacyjny i czy nie stracę przy tym żadnych danych.

Dlatego pytam Was o odpowiedzi na te 2 pytania. Z góry dzięki za pomoc :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Dzięki za odpowiedź :)
  2. Gdzie mogę zrobić kopię zapasową (w kwestiach oprogramowania jestem zielony)?
  3. Jak kopia bezpieczeństwa działa? Po zmianie na 64-bit wszyściusieńko będę miał wyczyszczone i co będę musiał zrobić, by to odzyskać?
  4. Może wydać się to śmieszne, ale obecną konfigurację komputera mam od kilku lat i mam automatyczne logowanie do klienta Windows. Teraz najśmieszniejsze - nie pamiętam do niego hasła. Co zrobić, by je zmienić/odzyskać? Bo zgaduję, że będzie ono potrzebne?
  5. Nie ja składałem swój komputer kilka lat temu i nie ja instalowałem oprogramowanie, więc nie wiem, jak wyglądało postępowanie podczas jego instalacji.
  6. Z podanego przez Ciebie linku zrozumiałem, że będzie to darmowe tylko jeśli zrobię to w sposób podany przez Ciebie, tak?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach