Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Verbit

i7 3770K - wykryto błąd na rdzeniu #0 (oprogramowanie OCCT)

Polecane posty

Witam serdecznie

Złożyłem nowy komputer - i niestety nie chodzi on stabilnie - użyłem więc oprogramowania OCCT, aby sprawdzić gdzie leży problem. Przy sprawdzaniu procesora - niemal natychmiast wykryto błąd... Nie mam doświadczenia więc bardzo proszę mi pomóc przeanalizować sytuację. Błąd brzmi: "wykryto błąd na rdzeniu #0" Oto moja konfiguracja i screeny z wyników:

------------------

System Information

------------------

Time of this report: 8/5/2013, 23:31:35

Operating System: Windows 7 Professional 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.130318-1533)

Language: Polish (Regional Setting: Polish)

System Manufacturer: MSI

System Model: MS-7758

BIOS: BIOS Date: 04/10/13 14:21:58 Ver: 04.06.05

Processor: Intel? Core? i7-3770K CPU @ 3.50GHz (8 CPUs), ~3.9GHz

Memory: 8192MB RAM

Available OS Memory: 8138MB RAM

Page File: 2838MB used, 13435MB available

Windows Dir: C:\Windows

DirectX Version: DirectX 11

DX Setup Parameters: Not found

User DPI Setting: Using System DPI

System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)

DWM DPI Scaling: Disabled

DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode

Zasilacz - Corsair HX750W

Grafa - GTX 770 2GB

https://www.dropbox....1v1o/LGaKLQ4oKd

Wykluczamy przegrzanie wink_prosty2.gif

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach