GreFran Napisano Marzec 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 11, 2013 Cześć, mam pobranego triala Adobe Audition no i dzisiaj coś się w nim spieprzyło i przestał działać, wgl. jak ręcznie nie wejdę do folderu z nim to inaczej nie wyszkuja. Do rzeczy, usunąłem nawet folder z adobe audition i nic ! Nadal nie mogę go ponownie pobrać, nigdzie nie można znaleźć pliku unnistal, nawet w tamtym folderze, którym usunąłem. Proszę o pomoc jak to usunąć, ponieważ chce to zwyczajnie przeinstalować ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fivtyen Napisano Marzec 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 11, 2013 Spróbuj użyć programu Revo Uninstaller. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreFran Napisano Marzec 11, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 11, 2013 Nic to nie dało, macie jeszcze jakieś sugestie ? Odświeżam, potrzebuje szybko pomocy ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Marzec 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 12, 2013 Sprawdzić partycje pod kątem występowania błędów systemu plików - checkdisk. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreFran Napisano Marzec 12, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 12, 2013 W jaki sposób używać tego programu ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Marzec 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 12, 2013 Albo Mój komputer, prawym na sprawdzanej partycji, Właściwości, Narzędzia, Sprawdź albo z wiersza poleceń chkdsk /v /x /f Y: gdzie zamiast Y podstawiasz literę sprawdzanej partycji. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreFran Napisano Marzec 12, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 12, 2013 Co do pierwszej metody to wyskakuje mi informacja, że dysk jest aktualnie w użyciu. Odświeżam, jak odinstalować to cholerstwo ._. ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Marzec 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 12, 2013 To nic, zaakceptuj i zrestartuj. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreFran Napisano Marzec 13, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 13, 2013 Tak zrobiłem, co dalej ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Marzec 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 13, 2013 Zrób tak dla wszystkich partycji (jeśli jeszcze nie zrobiłeś). Jakie były wyniki? Znaleziono jakieś błędy (system wprowadził poprawki do systemu plików - w podsumowaniu) czy nie (nie znaleziono problemów - w podsumowaniu)? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreFran Napisano Marzec 13, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 13, 2013 Rano się to zaczęło robić i musiałem zwijać do szkoły. Po powrocie wszystko się najwidoczniej wykonało bez żadnych dodatkowych informacji, więc wnioskuję, że bez żadnych problemów. Robiłem to na partycji C: ze wszystkimi programami, D; raczej nie ma sensu, ponieważ znajdują się tam TYLKO gry. Odświeżam. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Marzec 14, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 14, 2013 Zrób dla wszystkich partycji - wbrew pozorom to co się dzieje na D: może mieć wpływ na programy uruchamiane z C:. Potem spróbuj przeinstalować ten program jeszcze raz. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...