Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

milosz1060544

Rozwiązany: Zacinanie komputera w grach - białe kwadraty

Polecane posty

Witam mam taki problem że gram normalnie nic nie zmieniałem od 3 miesięcy a tu nagle gra zatrzymuje się na ekranie pojawiają się białe kwadraty i komputer całkowicie nie reaguje. co dziwne muzykę słychać moge ruszać myszką ale tylko reset komputera pozwala odzyskać kontrole nad komputerem. ctrol alt delet czy esc nie reagują. temeratura grafiki 53 stopnie procesora 35 stopni. Kart GTX 570 ASUSU ZASILACZ XFX CORE 550W. Gry wysiadają w różnych momentach 10 min grania godzina, cztery.

Sterowniki i bios aktualny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie komputer chodzi normalnie filmy, youtube. Chociaż zanim wystąpiły problemy z grami zdarzyło mi się dwa razy włączyć komputer i ekran był czarny. Raz komputer się zawiesił zaraz po wyjściu z gry wyszedłem widzę pulpit i po 2 s się zawiesił.

A może warto zainstalować system od nowa? Jeżeli problem by występował znowu to wtedy raczej kartę graficzną reklamować. Czy mam grać aż całkiem padnie i wtedy będzie wiadomo że to karta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robiłem ostatnio test grafy programem 3DMark 11 i dała rade nie zacieła się. A ten program co poleciłeś to nie spali mi karty? Bo wyskoczyło ostrzeżenie na własne ryzyko. Moja karta w momentach kiedy się zacinałą nie przekraczała 60 stopni stale ją monitoruje i napięcia na lini +12 też. są w normie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wachaj się ani chwili, jeśli ją masz na gwarancji to ją zwróć, lepiej już niech ci ją naprawią, lub nawet wymienią, samodzielne grzebanie jest ryzykowne, coś popsujesz-spalisz, i już ci jej nie naprawią, bo uznadzą, że usterka będzie z twojej winy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników