Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Smite

Polecane posty

W pierwszej chwili chciałem rzucić zdaniem, że naprawdę nie wiem kto jeszcze próbuje uszczknąć coś z rynku MOBA, który najpewniej będzie rozdzielony między LoLa a Dota 2, ale... obejrzałem trailer na głównej stronie :D Niby podstawy zostały zachowane, ale ileż w gameplayu zmieniło ustawienie kamery i obserwowanie akcji zza pleców swojego wybranego herosa? Całość zdaje się bardziej dynamiczna, przywodzi mi na myśl jakąś bijatykę z supermocami ;p Niemniej w zależności od modelu dystrybucji zastanawiam się czy dadzą radę uszczknąć trochę z tortu...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F2P, Bogowie, skiny, świątynie? I odpowiednik run dla nich bodajże - prawdopodobnie system będzie podobny do Tribes; obawiam się, że balans też, czyli co najwyżej kiepski, bo Hi-Rez kiepsko sobie z tym radzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, przy czym taki balans jeszcze jako tako sprawdza się w strzelance, gdzie duże znaczenie ma też skill (ja nie mam ogromnych problemów bez kupowania golda, gra mi się fajnie), a jednak runy itp. są bardzo ważne w grach MOBA, gdzie liczy się zawsze te parę punktów dodatkowej statystyki :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@2xup

NIe znam twoich darmowych sposobów, ale hi-rez robi masę eventów z free gemami (fakt nie dają odrazu po 10k, ale zawsze coś).

@up

not bad filmik, ale niedawno wypuścili patch który zmienił hud'a w menu i świeżym graczą może być ciężko ogarnąć

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Ostatnio zagrałem w Smite (a ostatnio grałem w zamkniętej becie). Muszę przyznać, że gra mnie zaskoczyła, przede wszystkim widać jaką pracę wykonali twórcy od zamkniętej bety, którą byłem bardzo zniechęcony. Ulepszono stabilność gry, serwerów, grafikę i sam czas gry. Co do grafiki, podobają mi się bardzo modele bogów, moim zdaniem są bardzo dobrze wykonane jak na MOBĘ to wręcz świetnie wink_prosty.gif. Może to zasługa TPP, że przyłożono się do tego czym się gra. Miło zaskoczyła mnie też mapa, zwłaszcza po dzisiejszym uaktualnieniu jest o wiele ładniejsza.

Sama gra jest całkiem przyjemna, nie gram dużo, więc nie mam wielkiego doświadczenia. Mam wrażenie, że farma poza junglerem nie ma większego znaczenia, bardziej liczą się zabójstwa wrogów i próby odskoczenia z lvlem. Jednak, może jak będę bardziej obyty z grą, to zmienię zdanie. Jeśli by porównywać "ciężkość" rozgrywki z innymi MOBAmi, to umiejscowiłbym ją na poziomie LOLa, może między LOLem a Heroes of the Storm. (Przy czym ranking ciężkości od najcięższej Hon->(albo = ?) Dota2->Lol->Heroes of the Storm (z którym nie dość, że mam problemy techniczne, to jak już grałem to w ogóle nie przypadł mi do gustu). Gra jest dynamiczna i daje sporo zabawy, zwłaszcza kiedy odkrywa się co można zrobić, a czego nie.

Fajnie rozwiązano ataki, trzeba nimi normalnie celować, ale tylko w osi poziomej, nie da się strzelać nisko czy wysoko, jednak aspekt celowania i umiejętnego unikania i krycia się za mobkami jest bardzo istotny.

Problemem są natomiast skille, niektóre z nich normalnie przenikają ściany co jest dosyć irytujące. Wygląd skilli jest bardzo różny, niektóre fajne, niektóre mniej, natomiast użycie niektórych sprawia wiele frajdy, zwłaszcza ulti Thanatosa sprawia przyjemność- można poczuć się jak bombowiec biggrin_prosty.gif (bóg wznosi się w powietrze, może kilka sekund latać nad przeszkodami i jest w tym czasie nietykalny, po czym spada w miejsce nad którym się znajdował, jeśli trafi na bohatera, który ma poniżej pewnego progu HP- zabija go, jeśli wróg ma więcej HP, dostaje obrażenia i zostaje zestunowany).

Jednym z problemów jest również to, że w sumie w grze możemy skakać, ale nie mam pojęcia po co, skoro nic nie można przeskoczyć. smile_prosty.gif O balansie nie mogę jeszcze zbytnio się wypowiedzieć, ale nie znalazłem jeszcze boga, który byłby wyraźnie bezużyteczny, lub wyraźnie OP. Największą bolączką gry są wtórne buildy na większość typów postaci, na huntera buduje się praktycznie jeden build, na assasina ze dwa, większa różnorodność jest przy tankach, trochę przy magach. Natomiast nie ma co liczyć na takie możliwości, jakie dają itemy z Doty. Za to każdy bohater ma możliwość kupienia dwóch przedmiotów działaniem aktywnym (trochę jak np. flash z LoLa, tyle, że trzeba sobie go kupić w każdej rozgrywce), których jest wiele, od dmg dla mobków, od slowa, poprzez "berserker mode" czyli na jakiś czas attack speed, lifesteal i o wiele więcej obrażeń, które otrzymujemy. wink_prosty.gif

Zapomniałem dodać jeszcze dwie wady:

Matchmaking wydaje się być zupełnie dziki i losowy.

Rzadkie rotacje bohaterów. O ile w Docie wszyscy są dostępni (wielki +), w LoLu co tydzień się zmieniają, to w Smite nowi gracze dostają na początek postacie pewne, a resztę kupuje (no przynajmniej od czasu jak zacząłem grać na nowo to zauważyłem jedną zmianę bohaterów (a to już jakieś 2-3 tygodnie).

Ogólnie polecam chociaż wypróbować, jeśli ktoś nie miał okazji (jakby jeszcze dodał, ze z mojego polecenia to już w ogóle biggrin_prosty.gif). I dodatkowo chciałbym zapytać, gra tutaj ktoś?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos gra. :) Moje spostrzezenia po dwoch dnia w Smite sa nastepujace...

Widok TPP sprawia, ze dynamika walki jest wieksza, a dodatkowo trzeba uwazac, by nie zostac zaatakowanym od tylu. Ciekawe rozwiazanie, nie moge zaprzeczyc. Ogladalem stare materialy z produkcji Hi-Rez i jestem dumny, ze zaczalem grac niedawno, bo tamtego wygladu celeowania skillami bym nie zniosl. Mowiac o umiejetnosciach; roznorodne. To trzeba przyznac, bo nawet postacie bedace typowimi pusherami moga wyrzadzic spora krzywde nieuaznemu graczowi miedzy alejkami - umiejetnie z nich korzystajac.

Bogowie jako postacie to strzal w dziesiatke. Modele bozkow sa ladnie wykonane, a licze tez na poprawe ich animacji. Troche kuleje tez narrator, ale to akurat szczegol. Na olbrzymi plus zaliczam kopniaka na zachete dla nowych graczy, bo mnogosc samouczkow to spore ulatwienie.

Mam nadzieje, ze wkrotce naprawia dzwieki, poprawia HUD, a wtedy bedzie to dla mnie MOBA niemal idealna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...