Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kuba3538

Steam - aktywowanie gry

Polecane posty

Grałem kiedyś w grę a potem mialem format dysku. Teraz na steam przy aktywacji gry (na tym samym koncie) wyskakuje mi komunikat : "Duplikat kodu produktu. Podany kod jest niepoprawny, ponieważ został on już aktywowany przez konto steam. Ta gra to Red Orchestra ale to nie ma nic do rzeczy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ty nie masz próbować aktywować gry na innym koncie. Masz ją odpalać na tym, na którym już ją kiedyś aktywowałeś. Innej opcji nie ma. Na moje oko, po prostu zapomniałeś o jakimś starszym koncie, a teraz próbujesz grać na innym.

A jak kupisz nową grę, to też się przypisze do konta. I po formacie wszystko będzie ok, tylko nie próbuj jej aktywować na innych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ukradną Ci konto (zmienią hasło i e-mail kontaktowy), to wysyłasz skan keya jednej z gier, którą masz na koncie do supportu Steam i oni pozwalają Ci zmienić email na własny. Tyle o skanie wiem, bo kradzież przytrafiła się mojemu koledze, nie mnie.

Napisałeś, że posiadasz 2 konta - sprawdź oba, na wszelki wypadek

Jeśli nie masz na żadnym koncie, napisz do Steam support, że pomimo aktywacji klucza, gra nie znajduje się w bibliotece gier. Możliwe, że wtedy poproszą Cię własnie o skan. Wyślą wtedy do ciebie e-mail, w którym będzie zawarty pewien kod. Będziesz musiał wyraźnie przepisać ten kod z e-maila nad miejscem, w którym jest wydrukowany key gry.

Jeśli jest zbyt chaotycznie to pytaj.

Nie cytujemy postów nad swoim w całości - Kawalorn

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewien, że podstawy angielskiego znasz. Wejdź na stronę supportu, zaloguj się (do pomocy technicznej tworzy się oddzielne konto) i przejdź do strony zadawania pytań (najprostsza droga to przejście do pomocy steam lub game (obojętne, wybierasz na stronie głównej) i po prawej stronie znajduje się banner "click here to contact Steam support" - naciskasz go. Przechodzisz do miejsca w którym opiszesz swój problem. Jednak najpierw, po prawej stronie, musisz uzupełnić informacje, takie jak temat, język (nie ma polskiego, ale jeśli któryś z wymienionych tam języków znasz dość dobrze, to zmień - będzie łatwiej. W innym wypadku pozostaw angielski) i kategoria. Przy kategorii wybierz Account Questions, następnie Missing games on account. W miejscu Product wybierz grę (z tego co wiem, chodzi o Red Orchestra), później napisz swoją nazwę użytkownika (musi to być konto, na którym miałeś Orchestrę - jeśli się pomylisz, to Ci nie pomogą) , a niżej wpisz swój klucz aktywacji gry. Teraz opisz swój kłopot z tą platformą gier i poczekaj na odpowiedź. Zaglądaj tam raz na 2,3 dni, bo z doświadczenia wiem, że mogą nie prędko Ci odpowiedzieć.

Treść pytania pozostawiam Tobie. Ucz się angielskiego, ucz. Jak widzisz jest potrzebny ;)

Najrzetelniejszym translatorem jest wg. mnie Google. Nawet jeśli wymyśli coś bez sensu, to możesz to zmienić. (On pójść => On poszedł)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze nie mam pojęcia, chociaż może chodzi o Day (dzień) month (miesiąc) i Time (czas). Ale jak już napisałem - nie wiem, to tylko moje przypuszczenia.

A na e-maila dostaniesz wiadomość, że ktoś napisał odpowiedź, ale żeby poznać jej zawartość, musisz wejść na tą stronę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...