Skocz do zawartości

Guild Wars (1, 2)


Polecane posty

  • Odpowiedzi 3,5k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

He he Cały poniedziałek i wtorek w grze :P

Co do ściągania gry u mnie folder aktualnie waży 12,5GB poczytałem na necie że osoby grające w betę mają od 17-25GB.

Ten niby codzienny update po 300-500mb jest moim zdaniem na plus, jeżeli weźmiemy pod uwagę że w dzień hedstartu, w sobotę do zassania gry rzuci się 1/4 grających to obciążą łącze i transfer spadnie na łeb na szyję. To samo albo już na pewno będzie w poniedziałek. Tyle że z większą ilością graczy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie. Otóż kilka osób dawało już tu linki do launcherów umożliwiających ściągnięcie klienta gry (za co jestem bardzo wdzięczny). Zamierzam pobrać grę przed premiera, aby uniknąć przeciążenia serwerów w dniu premiera. Czy Arena nie banuje za korzystanie z takich launcherów? Wiem, że być może trochę przesadzam, ale przy paranoi w wykonaniu EA i Blizzarda ostatnimi czasy, wolę się dopytać o takie rzeczy ;).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jaki ta gra ma progres? Skoro w grze najbardziej liczy się skill na pvp wszystkim zrównuje się lvl i skille, sprzęt nie gra głównej roli to co zyskuję wygrywając? W innych mmo zdobywa się sety, wierzchowce i inne pierdoły a jak to wygląda tutaj?

Zależy o jakim PvP mowa, jeżeli chodzi o BG to zdobywasz punkty chwały, wymieniasz je na jakieś tam rzeczy do PvP no i można używać kraftingu do tworzenia sprzętu na BG. Ogólnie w BG chodzi bardziej o punkty chwały i rankingi.

Jeżeli mowa o wojnach między serwerami czyli WvWvW to już sprzęt ma tutaj znaczenie, bo zdobywamy go w PvE, a nagradzani jesteśmy bufami dla graczy danego serwera i kilkoma innymi pierdołami o ile się nie mylę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jaki ta gra ma progres? Skoro w grze najbardziej liczy się skill na pvp wszystkim zrównuje się lvl i skille, sprzęt nie gra głównej roli to co zyskuję wygrywając? W innych mmo zdobywa się sety, wierzchowce i inne pierdoły a jak to wygląda tutaj?

Tu też zdobywasz "pierdoły". W sPvP (czyli tym drużynowym, bardziej klasycznym) zdobywami ranki PvP, punkty Glory, za które kupujemy przedmioty różniące się tylko wyglądem. Jest ich całkiem sporo. Nie zdobywamy nic bardzo wpływającego na staty, bo twórcy chcą, by liczył się skill, a nie gear.

W PvE natomiast zdobywamy już mając 80 level też przedmioty, które przede wszystkim są "fajne" z wyglądu, ale niekoniecznie mają super-staty. Np. legendarne przedmioty, których złożenie do kupy trwa długo, ale wyglądają nieziemsko (ponoć ;p).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że nieuchronnie zbliża się czas premiery, to po kilku latach oczekiwania muszę się zdecydować w końcu na jakąś klasę. Wybór pozostawiam między dwoma Necro vs Mesmer, jako, że nigdy nie grywam casterami, teraz chcę trochę świeżości, od tych wszystkich assasinów, rogali, thiefów. Zatem, jak według was przedstawiają się te klasy, względem PvP(którego nie ruszyłem wogóle) i PvE, na ostatnim dużym BWE grałem właśnie necro, tyłka mi nie urwało pod względem oryginalności skilli, ale w sumie było dosyć przyjemnie. Wiem, że jest stara zasada, każdy gra dobrze czym innym i każda klasa jest dobra, ale chciałbym poznać słabe i mocne strony wg tych , którzy już grali, a nie wnioskując po surowych artykułach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie całkiem jarzę też mechanizm shatter klonów mesmera - przy naciśnięciu F1 wszystkie klony i phantasmy eksplodują tam gdzie stoją, czy się najpierw "naprowadzają" na przeciwnika? Nie udało mi się zauważyć żadnego znaczącego obrażenia przy dobych paru razach jak wybuchłem wszystkie trzy klony, w opisie skilla pisało bodaj że przy trzech klonach to jest jakieś 700 obrażeń - co przy 20k zdrowia jest jakąś kosmicznie małą ilością, po co je w ogóle marnować na taką bzdurę?

Po naciśnięciu F1, F2 i F3 klony biegną do przeciwnika i przy nim się "rozsypują" (jednak można to dość łatwo zdodge'ować, no ale do czego są stuny?), za to F4 niszczą się w miejscu dając ci Distortion. F1 i F2 to AoE, których efekty się stackują - F1 większy damage za każdego rozwalonego klona, F2 więcej stacków confusion za każdego klona. F4 też się stackuje, dając ci dodatkową sekundę Distortion za każdego klona.

F1 jest bardzo potężnym burstem jeśli odpowiednio się straitujesz pod shattering, na dodatek jeśli każdy klon z F1 da ci crita i użyjesz tego podczas jakiegoś bursta z normalnych skilli (bo można - shatter spelle nie przerywają żadnych z twoich akcji i można ich uzyć robiąc cokolwiek), zabierzesz takiemu elemowi z cloth armorem prawie całe hp.

Problem jest z F3 - nie dość, że daje dość mierne efekty, to jeszcze się nie stackuje - niezależnie od tego, ile klonów rozwalisz, zawsze da jedną sekundę daze'a, a to nawet nie jest AoE.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, Wardi, dzięki za obszerną odpowiedź - dużo wyjaśniłeś. Mam jedno pytanie - w opisie skilla który był jak się najeżdżało na niego myszką na pasku, była napisane że obrażenia od Shater na F1 za 3 klony to 700 demedżu - to by błąd z racji bety (work in progress) , czy dotyczył przykładowo niskiego levelu jaki miałem (11) a obrażenia na PvP się zwiększają do max z racji max levelu?

A, i napisz z jakiej strony czerpiesz wiedzę - gw2 wiki?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Mam chrapkę na Guild Wars 2, ale trochę się obawiam wydać 200zł trochę w błoto (Diablo III sad_prosty.gif ). Nie grałem w pierwszą część, ale z tego co wiem nie jest to typowe MMO nastawione na grind jak WoW czy Runes of Magic. A chętnie bym pograł z ludźmi z forum. Czy istnieje jeszcze jakiś beta test by móc sobie grę przetestować?

Ps. Da radę mnie odciągnąć od LoLa???

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję to ostatnie stress testy właśnie zostały zakończone a do beta testów można było się załatwiać kupując pre-order dający trzydniowy headstart ze oficjalnej strony twórców... i nie wiem czy gdzie indziej również np. w empiku ;) Zatem w obecnej sytuacji możesz albo zamówić w ciemno grę albo poczekać na pierwsze recenzje bądź wrażenia forumowiczów, którzy zaczną grać już niedługo... patrząc na temat w GwS z FA do rozgrywki przymierza się spora liczba osób ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kruzd

Moim zdaniem, a grałem w dwa beta weekendy i większość stress testów odpowiadając kolejno na pytania: warto i da wink_prosty.gif Grindu nie ma, conent jaki obejrzałem w ciągu testów wyglądał świetnie, a dla fana LoL-a bardzo fajne będzie sPvP - bardzo dynamiczne, bardzo taktyczne, bardzo skillowe drużynowe walki o utrzymanie punktów na paru mapach. Ja tam wirtuozem klawiatury nie jestem, a w LoL-a dostawałem często bęcki i dlatego bardziej komfortowo się czuję w WvWvW - najleiej oddany klimat średniowiecznych oblężeń na jaki trafiłem wink_prosty.gif Zdobywanie zamków, balisty, płonący olej, tarany, trebuszety, ochrona karawan, odsiecz wiedeńska, te klimaty - na ogrooomnej mapie, a właściwie czterech - parę setek graczy rónocześnie wink_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra mam nadzieje, że to nie była błędna decyzja i Guild Wars 2 będzie ostatnią grą jakąkolwiek kupiłem i wystarczy mi na 3-4 lata (pffff tak miało być z D3).

Nie mam pojęcia jeszcze czym i kim zagram, ale liczę na waszą pomoc.

Planuję chyba raczej postać do walki w zwarciu, więc albo Wojownik albo będę tankował Strażnikiem. Większy problem będę miał z rasą, bo bądź co bądź są one dosyć nietypowe.

Wiadomo coś na temat PL wersji??

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up Jak to mówią "let me google that for you" (wzięte z oficjalnej strony GW2)

  • Windows? XP Service Pack 2 or better
  • Intel? Core 2 Duo 2.0 GHz, Core i3 OR AMD Athlon 64 X2, or better
  • 2 GB RAM
  • NVIDIA? GeForce? 7800, ATI X1800, Intel HD 3000, or better (256 MB of video RAM and shader model 3.0 or better)
  • 25 GB available HDD space
  • Broadband Internet connection
  • Keyboard and mouse

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrót na pulpicie jest, gra jednakże wciąż siedzi w jednym obszernym pliku co wciąż mnie zastanawia.

Taki sposób był użyty również w przypadku pierwszego GW, wszystko jest ładnie i pięknie upchnięte w jeden plik plus plik startowy i jakieś tam temp'y/logi ;) Tylko trzeba uważać żeby przypadkiem nie skasować tego dużego xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbym serdecznie prosić wszystkich jacy załapali się na startujący dzisiaj headstart o informację na temat tego jak jest ze stabilnością gry/serwerów, czy są częste crashe albo ludzie mają problemy z dostaniem się na serwery? :D Co prawda wiem, że nadal wspomniane rzeczy mogą nastąpić przy "głównej" premierze, ale w sumie dobrze wiedzieć jak w tym momencie radzi sobie ANet. Oczywiście na odpowiedzi poczekam aż ktoś zdoła się oderwać od tej zapewne wciągającej absolutnie gry =]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...