Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

playa4real

Wycena PC

Polecane posty

witam

prosiłbym o wycene kompa Dell Gx280

Procesor: Pentium 4 2800MHz z technologią dwuwątkową HT (podobną do dwurdzeniowej)

Pamięć RAM: DDR2 2GB

Karta Graficzna: Nvidia GeForce GT220 DDR3 1GB

Karta Muzyczna: zintegrowana, INTEL

Napęd: COMBO Slim

Dysk twardy: (chyba SATA) 75GB

wiem, że trochę mało informacji podałem ale nie znam się za bardzo ale jeśli będzie coś jeszcze potrzebne to napiszcie to odpale EVERESTA i poszukam

tylko powiedzcie gdzie tego szukać :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Allegro jego ceny wahają się od 280 (za najsłabszą wersję) do 770 zł (bo akurat gościu sobie tyle żąda...). Więc myślę, że ok 400 zł możesz spokojnie żądać. Akurat Twoja konfiguracja osiąga tam podobne ceny (na ogół ok 350 zł za używany). To zależy jeszcze, w jakim stanie jest ten komp. Tyle, że tam jest z monitorem i klawiaturą. Skoro tego nie oferujesz, to musisz spuścić przy sprzedaży z ceny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś dorzucił do tego klawiaturę i mysz (a nawet monitor...), to bardzo prawdopodobne, że tak. Tylko musiałbyś to ładnie opisać i kłaść silny nacisk na kartę graficzną. Żeby to był taki super ficzer :]. Taki wabik dla potencjalnych kontrahentów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysz i klawiaturę mogę dać

nawet monitor. chociaż byłby z nim problem bo jest stary i duży. nie z tych płaskich. ale jeszcze pomyślę

noo a co do tej karty też tak właśnie myślałem :P żeby popisać, że uciągnie jakieś tam lepsze gry (bo uciągnie)

ok dzięki za pomoc :)

tak przy okazji... bo chcę go sprzedać i kupić Xboxa Arcade Jaspera właśnie za około 650 tak żeby styłko

jak myślisz. opłaca się? :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tego X-Boxa 360 to się mnie nie pytaj. Czy Arcade się opłaca? Raczej nie. Lepiej nieco dołożyć i kupić lepszą wersję.