Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Faniu

Rozwiązany: Mass effect 2 problem - wyłączanie komputera

Polecane posty

Witam, mam pewien problem z grą Mass Effect 2, a mianowicie gra ładuje się, wszystko chodzi pięknie i płynnie, aczkolwiek po ok. 10 minutach grania komputer po prostu się wyłącza. Dodam, że korzystam z save'a z części pierwszej i zainstalowałem najnowszego patcha.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze, że jestem dość początkującym użytkownikiem komputera i nie jestem do końca pewien czy zrozumiałem co miałeś na myśli :)

Dodam tylko, że z komputerem nigdy nie miałem żadnych problemów i jest to w zasadzie pierwszy taki przypadek, więc przyczyny osobiście dopatrywałbym się w samej grze, ale

jak już powiedziałem, jestem "noobem", więc mów co mam robić ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość luq92

Masz dokumentację kompa? Spisz jakie części są tam zamontowane. Możesz wejść w Start -> Uruchom -> wpisz dxdiag i przekopiuj nazwy podzespołów :) No i posprawdzaj temperatury podzespołów.

[edit]

Żeby sprawdzić jaki masz zasilacz zdejmij bok obudowy i przeczytaj co jest napisane na tabliczce znamionowej. Albo zerknij w dokumentację.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vista,

procesor Intel Core 2 duo E8400 3.0GHz

4094MB ram

2x ATI Radeon HD 4800

co do temperatury - nie wiem jak sprawdzić :(

a komputera niestety nie mogę otworzyć, jest zaplombowany i w przypadku zerwania plomby tracę gwarancję ; /

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość luq92

Co do zasilacza, to musisz spojrzeć w dokumentację w takim razie. Co do temperatur, to do procesora ściągnij CoreTemp, a do grafiki GPU-Z (zakładka sensors) i zobacz jak temperatury stoją.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temperatura obu procesorów waha się w granicach 35-39 stopni

a co do grafiki ok. 85 stopni