Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Thinros

Komputer do gier (max 3000 PLN)

Polecane posty

Witam,

Mam prośbę do osób, które zajmują się składaniem zestawów komputerowych o pomoc przy konfiguracji nowego pc. Mam również kilka dodatkowych "warunków":

  1. Jako system chciałbym Windows 7, może być w wersji home, więc z tych 3k tak naprawdę zostaje 2,6k.
  2. Nie znam się zupełnie na O/C więc sprzęt, który jest dobry bo daje się go łatwo podkręcić odpada, bo pewnie i tak mi się nie będzie chciało tego robić.
  3. Monitor, mysz i klawiatura, nie mają dla mnie znaczenia, mam sprzęt który mi odpowiada już w domu.
  4. Obudowa też nie musi być wypasiona i mieć miliona światełek, najzwyklejsza, najtańsza.

Wiem, że marudzę, ale jeśli już podjąłbyś/podjęłabyś się tego zadania spróbuj uzasadnić swój wybór. Poza tym, proszę o polecenie dobrego sklepu, w którym taki zestaw można kupić.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

T

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procesor:

AMD Phenom II X4 965 Black Edit /3.4GHz, 125W, BOX, AM3/

639 zł

Płyta główna:

Gigabyte MA770T-UD3P /AMD 770, DDR3 1333/

299 zł

Pamięć RAM:

GoodRam 4GB (2x2GB) 1600MHz CL9

360 zł

Dysk twardy:

Samsung 500GB 7200rpm 16MB cache SATA-II F3

190 zł

Karta graficzna:

PowerColor Radeon HD4890 1024MB DDR5 /256bit/ 2xDVI TV-out

699 zł

Nagrywarka DVD:

Samsung SH-S223C SATA (black)

99 zł

Obudowa:

Tacens Prior (92mm Fan, bez zasilacza)

130 zł

Zasilacz:

OCZ ModXStream Pro 500W

265 zł

System Operacyjny:

Microsoft Windows 7 Home Premium OEM 64Bit

369 zł

/esc.pl/ Razem:3050zł

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się zupełnie na O/C więc sprzęt, który jest dobry bo daje się go łatwo podkręcić odpada, bo pewnie i tak mi się nie będzie chciało tego robić.