Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

pjespl

Podzespoły do Kompa

Polecane posty

Piszę ten post ponieważ jestem dość zielony w kwestji sprzętu i mam nadzieję , że pomogą mi ludzie lepiej się na tym znający. Sprawa wygląda następująco :

Od ostatnich kilku tygodni poważnie zastanawiam się nad zakupem nowego komputera. Przez kilka wieczorów studiowałem CDA-sprzęt i stwierdziłem , że zestaw Hardkor1 ( 12/09 megakonfigurator ) wydaje się najodpowiedniejszy. Problem w tym , że od tamtego czasu pojawiło się kilka nowych podzespołów (i5.661 , nowe GeForce czy tez edycje firmowo podkrecone)

Z tąd też moje pytanie : czy wymieniać coś z Zestawu Hard na nowsze podzespoły lub tez zamienic cos na podkrecona firmówke czy kupić identycznego hardkora1 ....

Zestaw Hardkor wygląda :

Proc : Intel core i5 750

karta : radeon 5850

Cooler : coolermaster hyper tx3

DVD : llie on ihas124-19

płyta : msi p55-gd65

Obudowa : cooler master dominator 690

dysk : 1tb st31000528as

zasilacz : chieftac cft 650 - 650 w

P.S.

Moim głównym celem jest wydajność w grach - wysoka liczba FPS ( 250 ) w grach takich jak call of duty 4 czy call of duty mw2 w jak najwiękrzych rozdzielczościach z full detal .

Tutaj jest moje 2 pytanie czy Hardkor1 lub ewentualny komp dał by rade miec 250 fps na roz 1920x1080 a jesli nie to trzeba by było zmienic ...... ( cena nie może przekroczyć 4000zł )

P.S.2

Z góry dziękuje za poświęcenie uwagi danemu tekstu i pomoc

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procesor:

Intel Core i5-750 /2.66GHz, 8MB, LGA1156, BOX/

725 zł

Płyta główna:

MSI P55-GD65 /intel P55, DualDDR3-2133MHz, GLan, 1394/

539 zł

Wentylator:

Scythe Mugen II Rev.B

175 zł

Pamięć RAM:

GoodRam 4GB (2x2GB) 1600MHz CL9

360 zł

Dysk twardy:

Samsung 1 TB 7200rpm 32MB cache SATA-II F3

299 zł

Karta graficzna:

PowerColor Radeon HD5870 1024MB DDR5 /256bit/ 2xDVI/HDMI/DP

1459 zł

Nagrywarka DVD: