Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Domcik

Nowy komputer

Polecane posty

Witam wszystkich. :laugh:

Mam zamiar zakupić nowy komputer oraz monitor. Komputer mam zamiar używać głównie do gier. Póki co oglądałem zestawy w Komputroniku i jeden przykuł moją uwagę :

http://www.komputronik.pl/index.php/produc..._7HP_C004_.html

Sam za dobrze nie znam się na komputerach, ale chciałbym aby komputer miał procesor i5 ,4GB RAMu i jakąs dobrą i wydajną karte graficzną w odpowiedniej cenie na reszcie się nie znam i oczekuję na waszą pomoc. Mam do wydania około 3000zł i w przyszłości chciałbym modernizować zestaw. Proszę o pomoc bo nie chce kupić "kota w worku". Oczekuję żeby złożony komputer dawał sobie rade z najnowszymi produkcjami i mam nadzieje, że starczy mi na kilka lat spokojnej gry.

Z góry dziękuje. W razie jakichś pytań chętnie odpowiem. ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu Ci powiem, że GTSy 250 do cichych nie należą więc sie przygotuj na hałasik:). Mam zastrzeżenia co do zasilacza, nawet nie ma podanej jego marki toteż ryzykowne moim zdaniem by było używanie go z GTS-em na pokładzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem też, że mam zamiar kupić nowy monitor. Więc co do rozdzielczości to nie wiem. Chciałbym grać w jak najlepszej jakości za niezbyt dużą cene. Na komputer chciałbym wydac coś około 3000zł a n amonitor też nie chce za dużo. Odrazu mówie, że z procesorów interesuje mnie i5. Sam nie znam się zbyt na komputerach więc prosze o pomoc w złożeniu zestawu lub abyście podali mi jakiś gotowy w jakimś sklepie jeśli znacie. Napęd moge sobie spokojnie wyciągnąć jeżeli to nie ma większego znaczenia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procesor:

AMD Phenom II X4 955 Black Edit /3.2GHz, 125W, BOX, AM3/

565 zł

Płyta główna:

Gigabyte MA770T-UD3P /AMD 770, DDR3 1333/

299 zł

Pamięć RAM:

GoodRam 4GB (2x2GB) 1600MHz CL9

360 zł