bendzo Napisano 22 Maj Zgłoś Share Napisano 22 Maj Chcę kupić nowy ekspres do kawy do firmy. Orinetujecie się może czy można wliczyć go w koszty prowadzenia dzialalności? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dirian Napisano 22 Maj Zgłoś Share Napisano 22 Maj To zależy od tego jaką działalność prowadzisz i jak uzasadnisz zakup ekspresu. Jeśli to ma być dla klientów, itp. to jak najbardziej. Natomiast jeśli na użytek własny, to już mogą się przyczepić. Chyba, że to np. dla pracowników, to też przejdzie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kacpee Napisano 23 Maj Zgłoś Share Napisano 23 Maj (edytowany) Ależ oczywiscie! wszystko odliczamy . jak najbardziej uzasadniony koszt. Nie ma tutaj co do tego żadnych wątpliwości. Można wrzucać wszystko z czego korzystają w firmie pracownicy jak również potencjalni klienci... Jeśli będziecie szukali dostawcy kawy do firmy, polecam kontakt z firmą Tchibo Coffee Service: https://www.tchibo-coffeeservice.pl/rozwiazania-dla-biznesu/dla-gastronomii/ Powinni dobrać odpowiednie urządzenie do potrzeb i oczekiwań. Edytowano 24 Maj przez kacpee Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Pearl Napisano 6 Czerwiec Zgłoś Share Napisano 6 Czerwiec Potwierdzam - można Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...