Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Demko

The Elder Scrolls : Oblivion - Construction Set

Polecane posty

Zrobiłem nowy Interior. Ustawiłem NPC, czerwone punkty poruszania się ale kiedy daje : Path Grid Generation/Generate Active Cell (ew. Generate Selected Cells) wychodzi błąd i się zamyka.

Nie wiem czy to wina tego co zrobiłem bo jak np. dam Generate Active Cell w IC nie wysypał sie. :down:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź jest zawarta w pytaniu. W interiorsach nie można automatycznie generować path gridsów (zapewne dlatego, iż nie ma podłoża, siatki terenu). Generator będzie działać tylko na exteriorsach.

W interiorsach trzeba je tworzyć ręcznie. Stawiasz czerowny punkt, trzymasz wciśnięty klawisz CTRL i naciskając prawy przycisk myszy na obszarze, dodajesz kolejny punkt, ale już połączony z zaznaczonym wcześniej punktem. Nie trzeba osobno tworzyć punktów, a później każdy z nich łączyć, można od razu ustawiać połączenia (przynajmniej między dwoma punktami, bo pozostałe należy dodać ręcznie).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajnie ale nie mam nawet jak tego sprawdzić czy działa.

Powiedzmy plik domu nazywa się "house1", dom widać w Terenie i jest środek (bez ścieżek).

Dorabiam ścieżkę i MUSZE zapisać jako "house2" inaczej nie wejdzie ...

Wczytuje house2 do TES i domu nie ma! A na "house1" jest tylko bez ścieżek.

P.S. Admini - załóżcie stały temat o CS'ie. Bo robienie nowych tematów co problem (w tym przypadku) bez sensu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy plik domu nazywa się "house1", dom widać w Terenie i jest środek (bez ścieżek).

Dorabiam ścieżkę i MUSZE zapisać jako "house2" inaczej nie wejdzie ...

Jeśli masz plugin, plik o nazwie "house1.esp", i wczytujesz go do CS, aby móc na nim pracować, to:

1. w CS wejdź w menu File -> Data

2. otworzy się okno wyboru plików do wczytania

3. poszukaj swojego pliku "house1.esp"

i

4a. podwójnie kliknij na niego prawym przyciskiem myszy

albo

4b. kliknij na niego lewym przyciskiem myszy, aby został podświetlony, a następnie kliknij na przycisk z napisem "Set as Active File", który znajduje się poniżej

a na koniec

5. kliknij na OK i dane zostaną wczytane.

Plik pluginu "house1.esp" zostanie aktywowany i będzie można na nim pracować. Przykładowo, jeśli dodasz nową Path Grid i zapiszesz plugin, to CS nie zapyta o nazwę nowego pliku ("house2"), tylko od razu zapisze wszystkie zmiany do tego aktywnego pliku pluginu ("house1"). Dzięki temu gra nie powinna mieć żadnych problemów z odnalezieniem domku, jak i jego wnętrza (i Path Grids-ów). Generalnie, nie można tworzyć pluginu, który będzie miał część wspólną z innym pluginem, chociaż dwa pluginy mogą modyfikować ten sam obiekt (np. świat Tamriel, wnętrze jakiejś gospody czy choćby broń).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...