Skocz do zawartości

Gothic II Noc Kruka, gra nie chce się uruchomić


Mat3usz

Polecane posty

Witam.

zainstalowałem sobie Gothic II noc kruka z waszej płyty i gdy klikam na ikone aby wlaczyc gre to pokazuje sie klepsydra na kursorze i.... nic.

- kiedyś gra działała na tym samym PC bez problemu

- u kolegi działa bez zarzutu

-spełniam wymagania sprzetowe

-próbowałem restart PC'a

-probowałem ,,zgosnosc z wind 95 ''

-mam windows xp

Co mam robic ? Nie wiem dlaczego gra się nie uruchamia :huh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, następny post będzie założony poprawnie. Co do rejestru jest wszystko OK czyściłem., gre próbowałem przeintalowac 2 razy niestety nic nie pomogło. Stery zmieniałem juz jakis czas temu, i być moze to jest to.... jednak jestem tutaj zielony, i nie wiem czy masz na mysli stero od karty graficznej czy od czego :), i jesli mozna prosic o link.

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby nie było Gothic to pożeracz więc najlepiej wszystko wyłącz (net też). Przy moim starym kompie nie chciał zastartować gdy miałem gg włączone :down: Będzie chodzić zobacz tylko co tam ci śmiga bez twojej wiedzy...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Frashoot

Gothic to pożeracz? Pierwsze słyszę. Podaj konfig kompa, będzie łatwiej znaleźć stery.

Wyłączanie neta jest bez sensu, prawie w ogóle nie zajmuje mocy procesora (no może jakieś 0,1 %).

Sprawdź antywirusa, najlepiej to go wyłącz i spróbuj uruchomić grę.

Wciśnij Alt+Ctrl+Delete i zobacz w zakładce wydajność użycie procesora przed uruchomieniem gry. Jeżeli użycie procesora będzie ponad 80% sprawdź wszystkie programy jakie są pokazane w prawym dolnym rogu ekranu. Te zbędne wyłącz. Wtedy jeszcze raz spróbuj uruchomić grę.

Sprawdź jeszcze użycie procesora PODCZAS gdy próbujesz uruchomić grę. Jeżeli jest niskie (5 - 15 %) to wina gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany