Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kabura

Unreal Tournament (seria)

Polecane posty

Nie czytałem postów powyrzej, bo troche ich dużo, więc wyraże tylko własne zdanie.

Pierwsze UT jest po prostu arcydziełem - nic dodać, nic ująć, maksymalna grywalność. Natomiast UT2003 nie podobało mi się wogóle. Jakieś takie przeładowane efektami i miało mocne wymagania, co nie pasuje do gierek sieciowych.

W UT2004 nie grałem, pojazdy są obiecujące, mam nadieję, że tak jak napisano wyżej, gra powróci do korzeni. Wtedy będzie hitem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość M4TEUS2

Hmmmmm... taka super genialna gra jak ut2k4 z setką map, kilkoma trybami, nie głupimi botami i zarąbistą zarazem mało wymagającą grafiką dostaje w CDA "tylko" 9,5 a popisówa enginu Cry tech- FarCry aż dychę!!! Powinno być odwrotnie :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ssj7

Unreal to jest idealna gra dla epileptyków.Nawet na diskopolowej imprezie nie ma tylu świateł na/raz, można dostać ataku przed kompem. :-&

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ssj7

Unreal to jest idealna gra dla epileptyków.Nawet na diskopolowej imprezie nie ma tylu świateł na/raz, można dostać ataku przed kompem. :-&

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmmm... taka super genialna gra jak ut2k4 z setką map, kilkoma trybami, nie głupimi botami i zarąbistą zarazem mało wymagającą grafiką dostaje w CDA "tylko" 9,5 a popisówa enginu Cry tech- FarCry aż dychę!!! Powinno być odwrotnie :)

Eee, tam żadna nie zasługuje na 10 :P

Obie mają minusy, w kazdym razie FarCry powinien dostać niższą ocene niż UT 2k4 i MOŻE taką samą jak Painkiller..

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do broni mam odmienne zdanie, bo troche przesadzili :?

W sumie wygladają tak samo jak w UT 2k3 czyli jak dla mnie zbyt "kłejkowo", przynajmniej bociki wyglądają ludzko a nie jak żywe czołgi.

z ich wyglądem i wielkością, ale ten pomysł z pojazdami jest wyje***** 8)

Pomyśł umieszcenia pojazdów w UT ponoć autorom siedizął w głowach od pierwszej edycji "nierealnego turnieju" ale dopiero twraz go wykorzystali...może to i dobrze ?

Ale faktycznei w kilkanaście osób Onaslaught (dobrze napisałem ?) W Y M I A T A :!: :!: najlepszy tryb w calej grze...chociaz mutant tez jest niezły.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie wygladają tak samo jak w UT 2k3 czyli jak dla mnie zbyt "kłejkowo", przynajmniej bociki wyglądają ludzko a nie jak żywe czołgi.

a co ma Quake do UT???? widać ze ktos tu nie przeszedł nigdy Quake i grał tylko w 2pierwsze rundy :lol: (co nie maniuś )

a bociki to wyglądaja jak czołgi(ale nie wszystkie), a by się przekonać trzeba zakupić pełną wersje i samemu zobaczyć

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie wygladają tak samo jak w UT 2k3 czyli jak dla mnie zbyt "kłejkowo", przynajmniej bociki wyglądają ludzko a nie jak żywe czołgi.
a co ma Quake do UT????

Po kolei Quake nic nie ma do UT ale odrazuwidać że autorzy inspirowali sie przy robieniu modeli giwer modelami z Quake`a (zwróc uwage na giwery pierwszego UT, tylko reedamer jest ogromny a reszt wyglada normalnie)

widać ze ktos tu nie przeszedł nigdy Quake i grał tylko w 2pierwsze rundy :lol: (co nie maniuś)

Co od Quake`a to sie niewypowiadam ponieważ tej gry nietrawie i Unrealowi do pięt niedorasta, a tego ze tej gry nieprzeszlem sie nie wstydze bo nie ma czego. Aha noi którego kłejka masz na myśli ( heh pytanie retoryczne ). Jezeli chodiz o dwójek to moge tyle powiedizec ze Q2 do pięt niedorasta Q1. ZERO klimatu NUL.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie wygladają tak samo jak w UT 2k3 czyli jak dla mnie zbyt "kłejkowo"' date=' przynajmniej bociki wyglądają ludzko a nie jak żywe czołgi. [/quote'] a co ma Quake do UT????

Po kolei Quake nic nie ma do UT ale odrazuwidać że autorzy inspirowali sie przy robieniu modeli giwer modelami z Quake`a (zwróc uwage na giwery pierwszego UT, tylko reedamer jest ogromny a reszt wyglada normalnie)

HEHE bronei w UT przypominają bronie z Quake :lol: (dzięki za poprawienie humoru) niewidze zadnego podobieństwa między broniami z Q1 lub 2 i UT :D :D :D ja żadnego podobieństwa nie widze, bo takiego podobieństwa nie ma ;d

Co od Quake`a to sie niewypowiadam ponieważ tej gry nietrawie i Unrealowi do pięt niedorasta, a tego ze tej gry nieprzeszlem sie nie wstydze bo nie ma czego. Aha noi którego kłejka masz na myśli ( heh pytanie retoryczne ). Jezeli chodiz o dwójek to moge tyle powiedizec ze Q2 do pięt niedorasta Q1. ZERO klimatu NUL.

bo Q2 jest zbyt trudne dla ciebie a klimat w Q2 jest lepszy widać że ktoś tu nie ma orginalnego Q2 :twisted:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEHE bronei w UT przypominają bronie z Quake :lol:

Widac ze niedokladnie czytles mojego posta' date=' napsialem wyraznie ze autorzy UT inspirowlai się giwerami z Quake`a czyli mi tu konkretnie chodzi o rozmiar oręża. W każdym Quaku nawet najsłabsza giwera przypominała armate ( no ale Q1 moge to wybaczyć ).

1bo Q2 jest zbyt trudne dla ciebie 2a klimat w Q2 jest lepszy widać że ktoś tu nie ma orginalnego Q2

1. Trudnośc tej gry polega wyloncznie na ilosci i wytrzymaosci przeciwników.

2.Jeszcze mi powiedz ze Q2 na klimat to sie pochlastam !

Jezeli wg ciebie ma to podaj przykład w którym czuć "klimat" i tworzy jakąs niesamowitą atmosferę.

Q1 to miał... stare zamczysko, obleśne potwory, noi stadko Shamblerów

wypadających z tym swoim chrząknięciem z ciemnego rogu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEHE bronei w UT przypominają bronie z Quake :lol:

W każdym Quaku nawet najsłabsza giwera przypominała armate ( no ale Q1 moge to wybaczyć ).

no zaraz się pochlastam' date=' gdzie ty jakieś armaty widzisz W Quake2 ;'] broń nie jest dłuższa od ręki i nie jest wielka, wsumie na Mplayer jak patrzysz na gostka to w ręce ma taką samą broń (czyli się nie różnią wyglądem od siebie w mplayer, ale np: zanim ją wezmiesz jaką kolwiek broń to ją widzisz przed sobą i wcale nie jest wielka

1bo Q2 jest zbyt trudne dla ciebie 2a klimat w Q2 jest lepszy widać że ktoś tu nie ma orginalnego Q2

1. Trudnośc tej gry polega wyloncznie na ilosci i wytrzymaosci przeciwników.

2.Jeszcze mi powiedz ze Q2 na klimat to sie pochlastam !

Jezeli wg ciebie ma to podaj przykład w którym czuć "klimat" i tworzy jakąs niesamowitą atmosferę.

Q1 to miał... stare zamczysko' date=' obleśne potwory, noi stadko Shamblerów

wypadających z tym swoim chrząknięciem z ciemnego rogu.

[/quote']

taaaaaaa

jakbyś posiadałorginałi grałw neigo to byś wiedziałze ta gra z muzyką White Zombi tworzy przecudny klimat np: Wkraczas do więzienia i jest cisza widzisz tylko klatki które są zamkniete polem magnetycznym odblokowujesz pole a tu muzyczka nagle się włancza i z zarogu wylatuje Goliat i pakuje do ciebie z raila jest pełno takich momętów w grze jakby się ją chociaż raz przeszło to by się wiedziało

:!: :!: :!: :!: NIE OCENIAJ GRY JEŚLI NIE ZNASZ JEJ CHOĆBY W 50%:!: :!: :!: :!: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bager

A graliscie w mod ChaosUT? Jak dla mnie ciekawy, tylko szkoda, ze podczas grania mozna uzywac tylko jedna nowa bron (a moze ja nie umiem wlaczyc jakiejs funkcji :? ). Podobal mi sie tez mod Dark Magick z mozliwoscia latania no i mod a`la Max P.+Matrix byl calkiem fajniutki

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Arnoldzik

ChaosUT mam, ale mi strasznie pierdzielił gre, bo zaczęło czkać i ogólnie sie zaczęło wszystko chrzanić. A jak ktoś chce to podam fajne mutatory :)

Uzi

Akimbo

CTFe (ZugZug RoooooooooooX)

Runez

Light Saber

Do ściągnięcia z

http://turniej.unreal.pl/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość genius

Nierealny turniej to dosyć fajna gra, pod względem graficznym nie jest może nejlepsza, ale jeżeli wróce do domu po szkole, to swietny sposób na odreagowanie kilku dwuj!!! Musze jednak przyznać że wolę Quake`a, dla mnie ta gra jest czym w rodzaju klasyków, a unreal niestety jeszcze nie

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quake vs. Unreal Tournament - niekończący się pojedynek, jednak popatrzmy z innej strony na to wszystko. Id Software zrobił Quake 3 i co... olał dalszą pracę, a 4 już wychodzi od ho ho ho ho, a Unrealów wyszło troszkę :) w tym genialny i mocno rozbudowany 2004, który wymazał grzechy za UT2004 [ ja i tak wole UT 1 :P ]

A tak poaz tym, to moim zdaniem to jest tak:

jeżeli ktoś zagrał pierwszy raz w Quake'a, a nie w UT to woli Quake

jeżeli ktoś zagrał pierwszy raz w UT a nie w Q to woli UT

[ mogą istnieć wyjątki od tej reguły:P ]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quake vs. Unreal Tournament - niekończący się pojedynek, jednak popatrzmy z innej strony na to wszystko. Id Software zrobił Quake 3 i co... olał dalszą pracę, a 4 już wychodzi od ho ho ho ho, a Unrealów wyszło troszkę :) w tym genialny i mocno rozbudowany 2004, który wymazał grzechy za UT2004 [ ja i tak wole UT 1 :P ]

A tak poaz tym, to moim zdaniem to jest tak:

jeżeli ktoś zagrał pierwszy raz w Quake'a, a nie w UT to woli Quake

jeżeli ktoś zagrał pierwszy raz w UT a nie w Q to woli UT

[ mogą istnieć wyjątki od tej reguły:P ]

ehm więcej wersji unreala wyszło bo kilka wersjij było na tymsamym enginie, a id software tworzy albo stworzył jóż całkiem nowy engin który z pewnością zadziwi wszystkich bo oni potrafią zadziwić :)

a co do :

A tak poaz tym, to moim zdaniem to jest tak:

jeżeli ktoś zagrał pierwszy raz w Quake'a, a nie w UT to woli Quake

jeżeli ktoś zagrał pierwszy raz w UT a nie w Q to woli UT

to coś w tym jest 8)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehehe quake4 będzie na silnika Dooma3 z tego co wiem... popatrzmy zanim zdążą tego quaka zklecić (nie szybciej niż w... koniec 2005 wyjdzie) to na 2006 rok przewidziana jest premiera jakiś gier na UnrealEngine3 - a ten kto widział obrazki to wie że zamiata ;P I tak myśle że napewno będzie to jakiś Unreal bo panowie z Epica raczej nie będą robić silnika dla innych gier.

pozdro

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

A tak poaz tym, to moim zdaniem to jest tak:

jeżeli ktoś zagrał pierwszy raz w Quake'a, a nie w UT to woli Quake

jeżeli ktoś zagrał pierwszy raz w UT a nie w Q to woli UT

[ mogą istnieć wyjątki od tej reguły:P ]

Hmm... z mojego doświadczenia wynika ża jest z tym troszkę inaczej. Większe znaczenie ma tu raczej kwestia tego jak grał i jaki styl walki preferuje. Ludziska którzy wolą szybką rozstrzygającą się w ułamku sekundy potyczkę wybierają Q3A, natomiast ci którzy nie polegają tylko na mocy broni ale również na jej dodatkowych właściwościach i zasłonach jakich daje projekt mapy wybierają UT.

Zwróćcie uwagę na same giwery. W Q3A tylko granatnik nadaje się do walki z przeciwnikiem za zasłoną, pozostałę bazują bardziej na kontakcie wzrokowym z przeciwnikiem, wykorzystanie przeszkód terenowych jest mało sensowne gdyż uniemożliwiają obu stroną prowadzenie ognia, na dodatek średni czas uśmiercenia przeciwnika wynosi ok pół sekundy.

Natomiast broń z UT jest bardziej taktyczna, ponad połowa trybów strzału nadaje się idealnie do pokrywania ogniem zaułków, do strzelania zza węgła lub do tworzenia taktycznych pułapek (vel biorifle, shock rifle) Poza tym średni czas zdjęcia przeciwnika wynosi ok 1.5 s

Sam jestem graczem który pogrywał właściwie we wszystkie Q i U... I wiem że nie można bezkarnie przesiąść się np z UT na Q3A lub w drugą stronę. Najpierw trzeba nauczyć się grać od nowa ponieważ obie gry są zbyt różne od siebie (a niby obie mają celowniczek po środku .. ciekawe ;) ) Nawet przesiadka z Q2 na Q3A jest toporna.

A jeśli chodzi o UT2K3 i UT2K4 ... Hmmm 3 wydawała mi się trochę zbyt uproszczona... tak uproszczona, zbyt bardzo zbalansowali giwery do walki bezpośredniej na otwartej przestrzeni. Ale 4 dodaje chociażby kika nowych giwer które idealnie balansują zmiany. Poza tym nie wiem jak można się czepiać rozmaru broni, przecież w UT2k3 i UT są one prawie identyczne... No i ciężko sobie wyobrazić by np. wyrzutnia rakiet była zgrabna i poręczna ;) A tak twórcy trzymają się troszkę "realizmu" gdyż taki sprzęt jest bardziej przekonywujący.

Ps. Nie rozumiem porównań Shock rifle do railguna, przecież to sniper rifle prezentuje ten sam styl walki co railgun a shock to swoiste nowum. Tak samo drażni mnie brak uznania dla LightningGuna, przecież to najlepsze rozwiązanie antycamperstwa (po strzale widac błysk który może nie pomoże postrzelonemu ale inni gracze widzą campera jak na dłoni ). A od strony technicznej pozostawał stary dobry instant hit, nawet błysk nie przeszkadzał zbytnio przy wymierzaniu kolejnego strzału.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Synt3zi5

Unreal Tournament jest najlepszy i basta!!! Fakt, Quake jest szybszy, dynamiczniejszy i ładniejszy, ale to w UT mamy mnogość trybów rozgrywki, to UT oferuje ciekawsze bronie i ich alternatywne tryby sztrzału i to UT jest według ZNACZNIE grywalniejszy. CTF FACE FOREVER!!!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slipmosz

Jak dla mnie to w UT duuuuzo lepsze sa tryby druzynowe niz te w Quake'u. Assault po prostu wymiata. No i wogole Quake jest dla mnie jakis taki... hmmm za szybki :D No i mapy tez bardziej podobaja mi sie w UT.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...