Skocz do zawartości

Polecane posty

-Witam, ostatnio trochę renderowałam i zrozumiałam jak bardzo mój komp już się do tego nie nadaje. W kosztach około 1000-1200 zł chciałabym mu kupić nową pamięć oraz procesor.
Wszystko sobie mniej więcej wyszukałam, ale przyszłam tutaj, bo mam jeden problem - moja płyta główna obsługuje Socket 1155 a procesorów intela do tego procka jest mało. Potrzebowałabym jakiejś rady czy brać jedyny dostępy taki procesor na morele.pl czy szukać gdzieś indziej...? Ma ten model jakiś radiator? Czy mogę użyć radiatora z poprzedniego procka?
Czy brać np. coś takiego z allegro?
Dzięki z góry za odniesienie się do linków i własne propozycje (bo te są pierwsze lepsze tak naprawdę)
-Pamięć zależałoby mi, żeby kupić w miarę jak najtańszą, nie znam się jak bardzo częstotliwość pracy wpływa na wydajność, tutaj zdaję się na Wasz rozsądek. Najpierw chciałabym 2x8, ewentualnie w przyszłości dokupić drugą parę. Znalazłam coś takiego.
-Wentylator. Doradźcie coś proszę, bo poprzedni się rozleciał i komp jedzie bez niego. Wzięłabym najtańszy możliwy, ale jak warto dopłacić to dzięki z góry za rady.

Pobiadoliłam to teraz obecne specyfikacje:

Model płyty głównej: Asrock P67 PRO3 (B3) Intel P67 LGA1155 (PCIE/DZW/GLAN/SATA/RAID/DDR3)

Model procesora: Intel Core i5-3570k Ivy Bridge LGA1155 BOX

Model pamięci: Crucial DDR3 4GB 1333MHz CL9 oraz taki sam GoodRam dokupiony później

Model karty graficznej: Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6GB

Model dysku twardego: WD 2TB 64MB SATA 3 7200RPM 2000GB

Zasilacz: SilentiumPC Deus M1 550W

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten i5 3330 z morele bylby słabszy od procesora który posiadasz. Kupno nowych procesorów do 9-letniej podstawki jest zresztą całkowicie bezsensownym posunięciem.

Może zacznijmy od tego - co konkretnie renderujesz i w jakich programach? Są to jakieś profesjonalne projekty czy amatorska zabawa?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach