Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Master of...

Aktualizacja BIOSu

Polecane posty

Witam!

Problem polega na tym, że mój BIOS nie obsługuje SSE bez którego nie mogę uruchomić różnych gier.

Mam Athlona XP 2000+ więc chyba obsługuje SSE, przynajmniej tak mówi wujek Google :tongue:

Chciałbym zaktualizować BIOS do wersji która obsługuje SSE i mam taką stronkę.

I tutaj pojawia się problem.

Jestem kompletnie zielony w tym temacie i nie wiem który wybrać.

Jak go zainstalować "teoretycznie" wiem ale jakby ktoś pokusił się o dokładną instrukcję to nie mam nic przeciwko. :tongue:

Moja płyta główna to ECS K7S5A v3.1 z BIOSem AMI z 2001 roku.

Z góry dziękuję za pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co wujek google juz 2 raz niechciał pomóc czy jak ...? wpisz u wujka chasło flashowanie ECS i wysypie CI dużo porad zarówno ang / pol

Ponieważ niektórzy po wręczeniu wędki wogule się gubią i niewiedzą co to ryba... moje serce czasami mięknie, to powinno rozwiac wątpliwości.. :

http://forum.pcformat.pl/thread-130636.html

P.S. radze poczytać podobne posty i nierobic nic na szybko bo skończysz z kompem w serwisie. Musisz być na 550 % pewny, że wgrywasz BIOS do swojej płty głownej o takim samym oznaczeniu / symbolu i versji. Więc nie tylko nazwa płyty ma tu znaczenie ale tez wersja/generacja np.: V1.0 to nie to samo co V3.0

Ja bym zrobił tak - na stronie producenta - o ile jeszcze istnieje, odszukał bym FAQ o tym jak sie flashuje - powinno takie coś tam być. A potem dopiero poszukał bym możliwie najnowszego i najstabilniejszego biosu jaki istnieje.

Pozdro.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam że instnieją programy, które po zapodaniu mu BIOSA sprawdza czy on na bank pasuje do tej płyty, a jeśli nie to nie pozwoli się sflashować. Pojęcia bladego nie mam jak się nazywam, ale jak to nie szajs to taka opcja będzie

Link do komentarza