Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

marcinlowicz

Gothic 2 NK

Recommended Posts

Chyba najciekawszy nazywa się "Mroczne Tajemnice"

MT to rzeczywiści mod do Gothica, ale do jedynki a nie dwójki, a o takie prosi kolega z gory, z tego co pamietam był jakiś niemiecki mod poprawiający tekstur, ale nazwa jakoś mi wyleciala ;)

Link to comment
Share on other sites

Metryczka

* Nazwa: Lirwa

* Nazwa polska: Lirwa

* Gatunek: minimod, totalna konwersja, nowy świat

* Twórca: Czaso Oszukiwacze

* Produkcja: polska

* Wersja językowa: polska

* Tłumaczył: -

* Dubbing: brak

* Platforma: Gothic II: NK

* Długość: krótki

* Trudność: łatwy/średni

* Premiera: styczeń 2009

Oficjalny opis:

Jest to mała modyfikacja do G2nk. Opowiada historie wybrańca boga Lirwy, który stoi na czele pewnej afery lecz nie mam zamiaru rozpisywać się tu i opowiadać wam całej fabuły - zagracie to zobaczycie.

Cechy modyfikacji:

- nowy świat

- nowa historia/fabuła

- nowe NPC

- kilka nowych tekstur (dzięki Vertex)

- nowy startscreen, loadscreen (dzięki Jedaith)

- nowa "zdolność" - spadek życia

- pewna "niespodzianka"

- instalka

- dubbing- miał być ale i tak już znacznie opóźnił wydanie modyfikacji o jakieś 4/3 miechy - podziękujcie dubbingerom

- czas gry: 40min-1h

Link:

http://www.gothicmods.info/index.php?optio...&Itemid=525

Metryczka

* Nazwa: Nightmare

* Nazwa polska: Zły sen

* Gatunek: totalna konwersja, stary/nowy świat

* Twórca: mm | TART

* Produkcja: rosyjska

* Wersja polska: jest

* Tłumaczył: LMVIII

* Dubbing: brak

* Platforma: Gothic II: NK

* Długość: średni

* Trudność: łatwy/średni

* Premiera: sierpień 2006

Modyfikacja ściśle powiązana z losami Bezimiennego z obu części Gothica. Jest to bardo duża zaleta ale pewnie dla niektórych wada. Spotkamy dużo znajomych a fabuła głównie toczy się na części Jharkendaru i jest utrzymana raczej w śmiesznym tonie.

Oficjalny opis:

Dobro wygrało a zło zostało pokonane. Ostatni sługa Beliara poległ. Wyglądało na to, że pokój na świecie został przywrócony, ale niebezpieczeństwo dało wyczuć się w powietrzu. Bohater właśnie obudził się i wstał ze swojego łóżka w kapitańskiej kajucie. Otaczała go nieprzyjemna cisza. Znalazł w swojej kieszeni klucz do drzwi i wyszedł na zewnątrz. Przerażający widok przyćmił jego umysł: Załoga zniknęła a kapitan statku leżał martwy na pokładzie...

Link:

http://www.gothicmods.info/index.php?optio...&Itemid=525

Polska łatka:

http://www.gothicmods.info/index.php?optio...&Itemid=525

Metryczka

* Nazwa: Jaktyl

* Nazwa polska: Jaktyl

* Gatunek: totalna konwersja, nowy świat

* Twórca: HunterDarkness, Caphalor

* Produkcja: niemiecka

* Wersja polska: jest

* Tłumaczył: Brat Xardasa

* Dubbing: brak polskiego

* Platforma: Gothic II: NK

* Długość: średni

* Trudność: trudny

* Premiera: lipiec 2006

Jest to dość długa modyfikacja niemieckiej produkcji, gra się w nią bardzo fajnie ale jest kilka trudnych momentów (szczególnie dla maga) oraz kilka drobnych niedociągnięć. Fabuła jest dość oklepana, ale po przynudnawym (moim zdaniem) wstępie robi się coraz ciekawiej. Jak zawsze zachęcam do zapoznania się.

Oficjalny opis:

Kraina Jaktyl jest zagrożona przez czarnego maga. Budzisz się bez jakichkolwiek wspomnień w owej krainie i musisz spróbować przeżyć!

Mod oferuje:

- około 10 - 12 godzin gry;

- 4 rozdziały;

- fabuła nie związana z grą Gothic;

- kompletne udźwiękowienie dialogów (około 1500 dialogów);

- nowe skrypty wzbogacające grę:

- trucizna: strzały, bełty i bronie do walki wręcz mogą być nasączone rozmaitymi truciznami;

- najlepsze pociski są ładowane zawsze automatycznie;

- czasowe podwyżki cech;

- nowe czary i nowy amulet z innowacyjnym działaniem;

- nowe "Mobsis", czyli przedmioty, z które można użyć (na przykład przetapianie rudy);

- ... i wiele innych;

- wiele nowych umiejętności do opanowania;

- 2 gildie, do których możemy się przyłączyć (wojownik i mag Jaktylu);

- możliwość ustawienia trudności (3 stopnie);

- "lekki respawn" przeciwników, zależny od stopnia trudności;

- nowe przedmioty;

- około 100 NPC;

- trzy nowe światy: świat główny z lasem, kanionem, miastem, wieloma wieżami i jaskiniami oraz jeziorem, kopalnia i Miasto Nieumarłych.

Link:

http://uploaded.to/?id=0espix

Metryczka

* Nazwa: Bumshack

* Nazwa polska: Bumshack

* Gatunek: totalna konwersja, stary świat

* Twórca: MeHeavy00

* Produkcja: niemiecka

* Wersja polska: jest

* Tłumaczył: SoulFire Team

* Dubbing: brak

* Platforma: Gothic II: NK

* Długość: krótki/średni

* Trudność: łatwy/średni

* Premiera: maj 2004

Bumhak jest modyfikacją Gothica II + NK, rzucającą inne światło na wojnę pomiędzy orkami a ludźmi. Historia toczy się po wyjeździe bezimiennego na wyspę Irdorath. I opowiada losy młodego orka Bumshacka, który mimo młodego wieku zostaje wciągnięty przez wir wojny.

Zaczyna jak każdy z tytułem ork szperacz następnie awansuje w hierarchii hordy aż do wysokich stanowisk! Bardzo ciekawa koncepcja, polecam...

Link:

http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...;release_id=100

Pozwala wybierać między modami, bez niego nie zagrasz.

Link:

http://rapidshare.com/files/181552679/goth...t-2.6f.rar.html

Recenzje by TOMEX099

To są takie większe mody. Mniejszych sam/a sobie szukaj.

Link to comment
Share on other sites

Polecam mod Velaya. Niestety mod jest po niemiecku, jednakże trwają pracę nad przetłumaczeniem go na polski, a co do samego moda, to grałem w niego trochę, ale mogę stwierdzić że jest fajny.Mod ten opowiada o losach Velayi, wszystko się tam dzieję po wypłynięciu Bezimiennego na Dwór Irdorath. Przestałem grać w ten mod tylko dlatego, że nic nie rozumiem z tego co mówią :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...