Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Reddrako

Rozwiązany: Legend: Hand of God, problem z Ageia Phisicx

Polecane posty

Witam

Kupilem ostatnie CDA z lekkim pobudzeniem ze wzgledu na dodatek w formie Legend - Hand of God.

Pisemko poczytalem - a jakze, ale clou wieczoru byla gierka...Nie musze pisac jak bardzo bylem zawiedziony jak okazalo sie ze po zainstalowaniu (succesfuly) okazalo sie ze sobie nie pogram! Chodzi o to ze przy rozruchu program nie widzi innego programu - Ageia Phisicx (nie jestem pewien czy to poprawna nazwa).

Na forum w necie znalazlem podobny problem i nawet sposob na rozwiazanie go - jednak - coz byl napisany w jezyku ktory nie do konca lapie - nie jestem informatykiem ani mlodym hakerem i nie w tym jestem niestety albo i stety ksztalcony.

Bylo cos o bibliotekach, o usuwaniu i wklejaniu plikow, przeinstalowywaniu itd itp...dosc ze g... z tego pojalem zatem zwracam sie tutaj o pomoc. nadmienie tutaj ze na pewno nie sa to niedomagania sprzetowe bo sprzet mam nienajgorszy (zeby sie nie chwalic nie napisze ze dobry) Moze ma ktos ludzkie rozwiazanie tego problemu, moze ktos potrafi w miare jasno napisac (bez zargonu - jestem muzykiem wiec mojego zargonu nie zrozumialoby 90% spoleczenstwa a nie na tym oswiecanie innych polega). Bede wdzieczny za okazana pomoc.

[ciach]

Zapoznaj się z zasadami tworzenia nowych tematów. Pisz na temat.-mateusz(stefan)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach