Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Tressela

Używany PC

Polecane posty

Kupiłem na allegro.pl używany pecet. Głównie z uwagi na to, że jest to komplet gotów do pracy z oryginalnym Win 98 SE. Do obudowy wepchano:

Dane techniczne:

Procesor: Intel Celeron 533 MHz

Płyta główna: Epox EP-3VBA

Karta graficzna: ATI 3D-Rage IIC / Voodoo 3000 [mam obie]

Karta dźwiękowa: zintegrowana (AC'97)

Pamięć ram: 256 MB SDRAM

Dysk twardy: 15 GB

Napędy: CD ROM + FDD

Co o tym sądzicie? Nie znam się na starym sprzęcie a szukam czegoś, co udźwignęłoby gierki wydane przed rokiem 2000. Konkretnie Mechwarrior 2 oraz Oddworld 2 [Exoddus]

Jeśli to nie jest to, czego szukałem, co należałoby zmienić - i na co? :) [sprawdzić póki co nie mogę, bo jak dotąd nie zapłaciłem a więc pc leży w magazynie formy u której ten sprzęt nabyłem]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mecha spokojnie pociągnie, ogólnie piecyk całkiem przyjemny i 98SE będzie na nim śmigał, sam jednak postawiłbym na nim Win 2000

czy cos do wymiany - polecam zrobic BARDZO dokładny skan dysku twardego i zobaczyć w jakim jest stanie, mówię tak o testach SMART jak i dedykowanym oprogramowaniem producenta dysku [do znalezienia w sieci] pokroju Seatools od Seagate`a etc... bo taki wiekowy dysk to może być bomba zegarowa ktora ci zaraz zabierze wszystkie dane z kompa, a przy obecnych warunkach kupno jakiejś 80tki na ATA to nie będzie raczej problem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma być do starych gier sprzed 2000 to powinno spokojnie starczyć. Szczególnie Mechwarrior 2 i Oddworld, te działały nawet na 2-3 razy słabszych. A na podanym nawet sporo od nich nowszy NFS Porsche powinien ładnie działać w przyzwoitych ustawieniach.

A Windows 2000 nie jest zły, sam go długo używałem, ale przydaje się do niego 512 RAM i jak do starych gier, to WIN 98 miał jednak lepszą kompatybilność.