Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

topkek

Słuchawki pod AIM SC808

Polecane posty

Hej wszystkim!

Jestem nowy i zielony jeśli chodzi o audio :) Szukam jakiegoś sensownego zestawu słuchawki otwarte + karta dźwiękowa pod gry, rzadziej muzykę i filmy. Gry wszelakiej maści, choć głównie FPSy (ważne jest dla mnie pozycjonowanie).

Znajomy polecił AIM SC808 + ATH AD500x / AD700x / AKG 702. Rozważam też Beyerdynamics DT770 Pro lub DT990. Co sądzicie o takim zestawie? Będzie to ze sobą dobrze współgrało? A może jakieś inne propozycje w podobnej cenie?

AIM ponoć wyróżnia się jakością odpowiadającą droższym kartom np. Xonar Essence STX i dobrymi sterownikami, które źle wspominam w przypadku korzystania w przeszłości z Sound Blaster Z czy ASUS Xonar DX.

Jak jest z jakością nagrywanego dźwięku? Ten sam mikrofon z moich starych Siberii v2 nagrywał w fatalnej jakości podłączony pod SBZ i w o niebo lepszej w Xonarze. Zastanawiam się jak może być w przypadku AIMa, bo trzeba go podpiąć pod słabszej jakości "kartę-córkę".

Rozumiem, że w przypadku słuchawek o wysokiej impendancji potrzebny jest AMP, który AIM SC808 posiada. Co w przypadku słuchawek, które wzmacniacza nie potrzebują? Nie będzie to w jakiś sposób zniekształcać dźwięku?

Z góry dzięki za odpowiedź :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach