Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Neito17

Pillars of Eternity (a także pozostałe gry na Unity) na Windows 10 - spadki FPS'ów

Polecane posty

Witam, nie wiem do końca czy wybieram dobry dział, bo problem dotyczy bardziej systemu (tak przypuszczam) aniżeli konkretnej gry. Proszę o przeniesienie jeśli się mylę.

Mój problem polega na tym, że niezależnie, w którą grę opartą na silniku Unity bym nie zagrał (alpha Tormenta, czy Wasteland 2 albo Pillars of Eternity), to albo przy drugim, albo już przy pierwszym uruchomieniu gra ma spadki FPS'ów do 20-10... Problem zaczął się od Pillars of Eternity dlatego też tutaj zacząłem.

Ktoś wspomniał o jakichś dziwach (na forum steam), że jakoby Hamachi lub karta sieciowa powodują takie błędy konkretnie w PoE. Początkowo nie wierzyłem, ale podjąłem próbę i zastosowałem się do sugestii. Myślałem, że problem rozwiązany ale jednak nie. Tryb zgodności jakoby dodał mi 20 fps'ów ale jednak to nie pomaga w rozgrywce. 

Poniżej prosta specyfikacja i uwaga(!), zarówno Wasteland 2 jak i PoE (bo alpha Tormenta ma jeszcze wymówkę) chodziły mi ładnie w 120FPS'ach na najwyższych ustawieniach na Windowsie 7. 

AMD FX-8320 4,6 GHZ

16GB RAM Kingston HyperX

MSI GTX 670

Będę wdzięczny za pomoc! :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...