zizou666 Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 Cześć,dzisiaj napotkałem na problem ze swoim systemem. Mianowicie bawiłem się trochę w konfigurowanie programów/interfejsów audio na swoim komputerze i prawdopodobnie ściągnąłem coś niedobrego z sieci. Microsoft Security Essentials poinformował mnie, że z danym plikiem coś jest nie tak. Czym prędzej chciałem więc usunąć dany plik, jednak nie widziałem go nigdzie. Stwierdzilem więc, że antywirus sam się go pozbył. Po jakimiś czasie, kiedy uruchomiłem komputer ponownie, po zalogowaniu się i pojawieniu się ekranu powitalnego zamiast wejść na pulpit pojawia mi się informacja, że "Windows explorer has stopped working". Pod spodem mam informację o szczegółach problemu:Problem signature:Problem Event Name: BEX64Application Name: explorer.exeApplication Version: 6.1.7601.17514Application Timestamp: 4ce7a144Fault Module Name: StackHash_1dc2Fault Module Version: 0.0.0.0Fault Module Timestamp: 00000000Exception Offset: 0000000000000000Exception Code: c0000005Exception Data: 0000000000000008OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.48Locale ID: 1045Additional Information 1: 1dc2Additional Information 2: 1dc22fb1de37d348f27e54dbb5278e7dAdditional Information 3: cbc5Additional Information 4: cbc5ec6970b2af35927ad67117ca57e2Trochę googlałem i próbowałem wskórać coś samodzielnie, jednak z tego co widzę na stronce z Microsoftowym supportem, to jest to problem, który mógł zostać spowodowany przez różne czynniki. Wiem, że pewnie są jakieś programy/sposoby, przy pomocy których można by dojść co jest problemem i to rozwiązać.Nie działa tylko eksplorator i nie widzę pulpitu (czarny ekran). Kiedy uruchamiam jakieś zadania z poziomu menadżera zadań to jest ok.Zależy mi na naprawie bez konieczności reinstalowania systemu, gdyż mam sporo cennych danych (i niestety nie robiłem kopii zapasowych systemu ).Jeszcze skrótowa specyfikacja kompa, choć nie wydaje mi się, żeby w tym przypadku była istotna:Windows 7Core i5 4590 3.3GHZ8 GB RAMkarta Radeon R9 200 SeriesZ góry dzięki za jakąś Waszą pomoc.EDIT: Ok, już sobie poradziłem. Skanowanie Malwarebytes + Security Essential i naprawianie rejestru Ccleanerem pomogło Temat do zamknięcia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.