Zelek1717 Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 Witam mam taki problem pobrałem jakieś 30min temu aktualizację do Uplay.Aktualizacja się zainstalowała,ale gdy chcę włączyć UPLAY pojawi się coś takiego ''Uplay odnotował nienaprawialny błąd i musi zostać zamknięty.Log błędu został stworzony w tym miejscu C:/Program Files(x86)/Ubisoft/Ubisoft Game Launcher/crashes".Czy jest jakieś wyjście z tego bez reinstalacjii?Ponieważ niedawno pobrałem grę która dość długo się pobierała i nie chce mi się znowu czekać.Proszę o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
iSoyer Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 Wrzuć nam ten log błędu (podaj link do pliku np. na Dropboxie lub Google Drive, ew. wstaw zawartość pliku w znaczniku ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zelek1717 Posted February 17, 2016 Author Report Share Posted February 17, 2016 Gdy otwieram ten plik w folderze crashes to wyświetla się tylko to:https://doc-0c-88-docs.googleusercontent.com/docs/securesc/6et2ak6aesq2tb1vhnc12fmve2dgroe8/p3vrohpqp8gb4s4seu3k5egiu6u0hrsr/1455732000000/12906013792946990357/12906013792946990357/0B8Et0l8_HyAmS1NCbFd0UnhnNm8?e=download(link)Chyba,że nie ten plik biorę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrownik320 Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 @upTwój link nie działa, pisze o braku uprawnień.I tak w ogóle, to reinstalka Uplay nie powinna spowodować odinstalowania gry/gier, a tylko program się skasuje. Jeżeli pobrałeś instalkę, a instalacji nie robiłeś, to poszukaj jej w plikach programu i skopiuj do innego folderu, a następnie po reinstalu usługi Ubisoftu przenieś pliki do folderu z instalkami. Ewentualnie odpal ją, dzięki plikowi "Setup", bez przenoszenia na folder z pobranymi plikami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zelek1717 Posted February 18, 2016 Author Report Share Posted February 18, 2016 A co jeśli gra była już zainstalowana? Nic to nie zmienia?EDIT:Zrobiłem reinstalację i wszystko jest ok.Dzięki za pomoc temat do zamknięcia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irenez Posted February 18, 2016 Report Share Posted February 18, 2016 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę autora o kontakt przez PW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.