Marekl39 Napisano Styczeń 26, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2016 Witam. Ostatnio zamówiłem sobie grę Europa Universalis IV i chciałem zapłacić PSC. Niestety za pierwszym razem nie wyświetliło mi się okienko gdzie mam wpisać kod, więc spróbowałem drugi raz. Drugim razem sytuacja wyglądała podobnie i dopiero za 3 razem się udało. Jednak gdy wejdę w zakładka Moje Zamówienia, cały czas mam wpisane,że 2 poprzednie oferty oczekują za płatnością. Proszę o pomoc, bo nie wiem co zrobić. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stillborn Napisano Styczeń 26, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2016 http://forum.cdaction.pl/index.php?showtopic=270086Już był ten temat poruszany. Piszesz cały czas o tym samym produkcie od tego samego kontrahenta? Najlepiej skontaktuj się z działem obsługi klienta, ale prawdopodobnie jest tak, jak masz w zalinkowanym temacie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marekl39 Napisano Styczeń 26, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2016 Podsumujmy, bo nie wiem czy dobrze rozumiem. Czyli to tylko informacja i nic nie trzeba robić? Bo nie wiem czy to od tych samy klientów, Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stillborn Napisano Styczeń 26, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2016 Jak nie wiesz? Nie zwracałeś uwagi, na co klikasz? Bo jeśli od różnych, to raczej musisz się do nich odezwać. Jak od tego samego, to w zasadzie liczy się tylko ostatnia transakcja. Ale, jak pisałem, skontaktuj się z nimi i z administracją. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marekl39 Napisano Styczeń 26, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2016 Greetings,Thank you for contacting G2A Digital Marketplace Customer Support. G2A is the marketplace where Customers have a wide range of products offered by independent sellers. You don't have to worry about order that hasn't been paid. As long as money hasn't been withdrawn from your account, everything is fine. We will treat it as canceled. To przysłał mi support, pisać jeszcze do tego gościa od sprzedaży?Bo chyba nie da się pisać do użytkowników G2A. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...