Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Yngoth

Unreal Engine - gry na tym silniku się nie uruchamiają

Polecane posty

No właśnie, mam taki nietypowy problem, bo nie z jedną konkretną grą, a z wszystkimi grami opartymi na tym silniku... No chyba z wszystkimi, ale po kolejno 6 tytułach, gdzie występowały podobne problemy, to dalej po prostu nie chce mi się testować innych.

Ale od początku - wszystko zaczęło się od najnowszego Humble Bundle, czyli tego z grami od Capcomu. Uradowany, że w końcu będę miał w co grać, na pierwszy ogień poszedł DmC Devil May Cry, który po początkowych filmikach, logosach itp. (Capcom, Unreal i reszta) zawieszał się na czarnym tle. Gdzieś tam w tle pojawiał się komunikat typu "run out video memory" (nie pamiętam dokładnie, przy tych wszystkich grach miałem podobne komunikaty). Jedyne co w takiej sytuacji mogłem zrobić, to nacisnąć enter i gra się wtedy wyłączała.

Przeszukałem internet, wypróbowałem różne opcje, nawet naprawiające zupełnie inne problemy i tyle, nic to nie dało. Myślę trudno, może niebawem coś się okaże (pomyślałem, że w końcu HB kupuje mnóstwo osób, może ktoś będzie miał podobne problemy?). Więc lecę dalej - Lost Planet 3 i Remember Me. Te same problemy, z tym że tutaj raz na jakiś czas udawało mi się gry odpalić. Tylko co z tego, gdy ledwie po paru minutach następowała taka sama sytuacja jak przy DmC. Zresztą znacznie częściej już na etapie samych logosów te gry się zawieszały. No i oczywiście tym razem również w internecie żadnych rozwiązań nie znalazłem...

Gdy tak się głowiłem nad tym wszystkim, to przypomniałem sobie, że niedawno chciałem sobie odświeżyć gry z serii XCOM (The Bureau i Enemy Unknown) i tam miałem podobne problemy. Tylko, że wtedy machnąłem na to ręką, gdyż dostałem w swoje łapki gry z HB, więc "nie będę się bawił w odgrzewane kotlety, gdy mam kilka zupełnie nieogranych gier". Na koniec na próbę zainstalowałem pierwszego Batmana i jak nietrudno się domyślić - taka sama sytuacja...

I jeśli chodzi o te trzy ostatnie gry, to jest to najdziwniejsze, gdyż nigdy wcześniej nie miałem z nimi żadnego problemu - do czasu zainstalowania Windowsa 10... Stąd też moje przypuszczenia padają na brak współpracy silnika Unreal Engine i Win 10... ale czy to ma w ogóle sens? Czy Windows może sprawiać takie problemy?

Wie ktoś, czy czasem nie mam racji i jak temu zaradzić?

Używam 64-bitowy Windows 10, a karta graficzna to Geforce GT 720M - jeśli trzeba podać więcej, to spoko, podeślę, ale co innego może wtedy powodować taki problem?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...