Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Tom77

Wydajny laptop ~3000 zł

Polecane posty

Witam. Ponieważ od zawsze inwestowałem tylko w PC to w temacie laptopów jestem kompletnie zielony no ale przyszedł czas na studia to i trzeba wydać kasę na coś bardziej mobilnego.

Komputer teoretycznie będzie służył w dużej mierze do nauki ale na pewno będę chciał na nim w coś od czasu do czasu zagrać, zarówno w tytuły starsze jak i nowości (choć co do tego to nie wiem czy to możliwe w takiej cenie) zatem układ graficzny jest jednym z priorytetów.

Gabaryty i waga nie są dla mnie zbyt ważne, oczywiście w granicach rozsądku, fajnie gdyby zmieścił się do torby biggrin_prosty.gif

Na swoim PC mam 7, a z tego co zauważyłem to do większości nowych laptopów dołączana jest 8, zatem może przy niej zostańmy.

Dość istotnym elementem jest również długość pracy bez baterii, nie orientuje się jednak ile to jest dużo a ile mało, ważne jednak żeby pracował jak najdłużej wink_prosty.gif

Cena w okolicach 3000 zł. Nie chciałbym jej przekraczać, ale jeśli znajdzie się coś wydajnościowo dużo lepsze to jestem skłonny dorzucić te 100-150 zł.

Z góry dzięki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, bardzo ciekawa propozycja, na pewno będę brał tego laptopa pod uwagę. :)

Tylko aukcja nieciekawa, nie uśmiecha mi się dopłacać za "gratisowe" gry czy myszki.

I z tego co wyczytałem w internecie to laptop ten nie ma napędu. Czy to obecnie standard że w laptopach nie montuje się napędów i czy da się temu jakoś zaradzić?

Czekam na kolejne propozycje

I swoją drogą, jeśli posiadam oryginaldy Windows 7 OEM to będe w stanie odinstalować go z PC a potem zainstalować na lapku a na PC uruchomić jakiegoś linuxa żeby zaoszczędzić trochę kasy :) ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie płacisz za dodatki, bo rynkowa cena i tak jest o kilkaset złotych wyższa.