kosssa15 Napisano Sierpień 10, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 10, 2015 Zamówiłem wersję premium battlefield hardline na fabryka kluczy, wczesniej pytalem jeszcze na live chat czy klucze będą niedlugo dostepne bo na stronie produktu była informacja ze sa niedostępne. Dowiedzialem sie ze będą dostępne najpóźniej do 17 sierpnia, więc zdecydowałem że to kupię. I zakupiłem a czego się nie spodziewałem to otrzymałem klucz w tym samym dniu, zadowolony użyłem go na origin i okazało sie ze niestety nie otrzymałem wersji premium a dodałem drugi raz wersje podstawowa gry. Wiec napisalem do supportu czy to blad ich systemu i czy otrzymam swoj klucz, otrzymałem odpowiedź ze zakupiłem widocznie zly produkt.Ja jednak jestem po prostu pewien ze zakupiłem wersje premium, sprawdzałem historię i widzę ze nie odwiedzalem nawet strony z wersja podstawową gry a do tego widzę ze wersja podstawowa jest dostepna a ja przy swoim zakupie otrzymałem wiadomosc o niedostępności produktu. Gdybym miał jakiekolwiek wątpliwości ze to jednak mogl byc moj błąd nawet bym do nich nie pisał. Nie wiem czy jest teraz jakakolwiek możliwość zeby to udowodnić, albo odzyskać klucz origin który dodawał dwa razy tę sama grę, moze wtedy bede mogl im go odesłać. Próbuje zrobic cokolwiek bo wiem ze to nie był moj blad i nie chcialbym tak po prostu stracic 130 zł Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
savetrip123 Napisano Sierpień 10, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 10, 2015 - Po zrealizowaniu zamówienia i zużyciu kodu aktywacyjnego przez klienta nie ma możliwości jego zwrotujednak wiem, że na steamie jeżeli nie zrealizowałeś kod aktywacyjny (tzn wpisałeś go, dodałeś gre, ale nic z nią nie zrobiłeś, nie sciagnąłeś etc), to mogłeś cofnąć dodanie gry - kod staje sie na nowo aktywny poszukaj takiej opcji na originie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xysiu Napisano Sierpień 10, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 10, 2015 Otrzymałeś jakiś dowód zakupu, potwierdzenie, maila, w którym byłoby podane jaki towar kupujesz? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bohenek123 Napisano Sierpień 10, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 10, 2015 Jeśli pisało że Bf Premium to napewno musi być one.Jeśli na obrazku było widać bf Premium a było napisane inaczej to podstawka Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosssa15 Napisano Sierpień 10, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 10, 2015 Wszędzie i w potwierdzeniach zakupu i na stronie fabrykakluczy.pl pojawia się że zakupiłem edycję standardową, nie wiem jak to się stało ale już się poddaje bo poprostu nie mam możliwości udowodnić że zakupiłem jednak wersję premium. Chciałbym się tylko dowiedzieć czy da się odzyskać klucz z origin gdy dwa razy dodałem tę samą grę. Jeśli nie wiecie to może znacie chociaż jakiś kontakt do supportu origin, nie wiem czy jestem słaby w szukaniu ale widzę tylko kontakt za pomocą telefonu, nie mogę znaleźć maila ani żadnego chatu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bohenek123 Napisano Sierpień 10, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 10, 2015 Napisz tu http://help.ea.com/pl/contact-us/new/?product=originWyjaśnij całą sytuacje, wyślij ss z Kodem i z dowodem zakupu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
savetrip123 Napisano Sierpień 11, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 11, 2015 poczytaj tak samo tutaj, nim bedziesz dzwonic/pisachttp://help.ea.com/pl/article/origin-eu-returns-and-cancellations/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helios98 Napisano Sierpień 22, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2015 Możliwe że się pomyliłeś i kliknąłeś nie to co trzeba Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.